Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Utolsó tánc...

2017. június 17. - mosolyszem

Na Sümegen vagyok egy csodás szálláson...tegnap este ide érkeztem, aztán az ábrándos teraszán élveztem az életet...egy kis zene, egy kis fürdés a látványban (látni a Sümegi várat...a várost..és távolban a hegyeket)...újból boldog voltam. :D

Ezután úgy döntöttem ma írom meg a tegnapi napot...lefeküdtem.
Reggel szálláson reggeliztem, felöltöztem aztán 9 előtt  nekivágtam az útnak. Tegnapelőtt boltnál hagytam ott a Kéket, de menet közben, pontosabban szállásnál újból találkoztam vele..azt hittem jól tudom az irányt, de presszónál rájöttem, hogy nem jó felé indultam. De nem is baj...vettem legalább 3 csokit ebédre, tudtam csak Sümegen lesz kaja lehetőség.
Visszafordultam a helyes irányba, épp kimentem faluból, máris jött várva várt eső és felkért újból egy utolsó táncra...ez most tetszett nekem, jól eső modern tánc volt. Egy kis idő után, azért félrevonultam, hogy legyen önálló fellépése is az esőnek. Ez idő alatt beültem egy esőbeállóba.

Olvastam...tök jól esett eső mellett olvasni. Már reggel boldogságosság volt. :)  

Táncnak vége lett, én meg elindultam Sarvaly felé...közben csoki evés...vizem elég volt, mivel kánikula nem volt. Szóval időjárással tegnap nagyon jobban voltunk. 

Meg lett erdészház, ekkor már csak Sümeg jött, ami már könnyebb menet volt. Eldöntöttem, nem érdekel, hogy inkább este van mint délután és szállás nővel délutánra beszéltem meg az érkezést...én akkor is első étteremnél beülök bekajálni. Így is lett...

Utána mentem vasúthoz, onnan meg Shell kúthoz, mivel ott vett fel a szállásos nő...autóval felértem a hegyre, a szállásra.

Aminek nem örülök, hogy nincs reggelim. De mivel keveset megyek ma, így lehet beugrok városban valahová reggelizni vagy inkább ebédelni. :D 

Zárás: Igen, mostanában már nem lesznek nagy napi kilométerek, meg lehet eddig se voltak (legtöbb 24,7km volt)...ezen téren, nem igazán mutathatok fel nagy teljesítményt. 
De számomra ez az út nem a gyorsaságról szól...nekem arról szól, hogy élvezzem az utat, érezzem naponta a boldogságosságot és csodáljam a látványt, ami kapok. Ezeket meg gyors tempóban nem lehetségesek. Amúgy is, jó érzés leülni egy nyugis helyre és akár órákat eltölteni a boldogságban és közben nem arra gondolni, hogy mennem kéne tovább.

Számomra az is nagy teljesítmény, hogy megjárom OKT-t egybe... 

/Mai cél: Ötvös út...már csak 9 nap/

dscf5667.JPG

(Na ez várt a szálláson... :D )

 

A bejegyzés trackback címe:

https://onmagamhoz.blog.hu/api/trackback/id/tr312601349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

olahtamas- 2017.06.17. 16:12:00

Sacc szerint 16:40 re érünk érted a bélyegzőhelyre

Smith W. 2017.06.18. 10:55:37

Ez a kilátás a szálláshelyre tényleg nagyon jó!
Szerintem nem kell nagy távolságokat megtenned naponta. Eddig is jól építetted fel a túrádat, ez látszik abból, hogy milyen messze jutottál. Nagyon jól teszed, hogy nem rohansz, mert mindazt, amit keresel, amit látsz, így lehet igazán élvezni. Biztosan nagy élmény lehetett olvasni, ahogy esett az eső melletted, nekem tetszik ez a "ráérős" hozzáállás, szerintem jó, hogy így csinálod. (Arról nem is beszélve, hogy így több bejegyzést olvashatunk tőled.)

"Számomra az is nagy teljesítmény, hogy megjárom OKT-t egybe..." - Az a helyzet, hogy ez bárki számára nagy teljesítmény lenne, és nagyon kevesen mondhatják el ezt magukról. Ez nagyon nagy teljesítmény, minden szempontból, hatalmas tisztelet érte. Olyan dolog ez, amit még az unokáidnak is büszkén mesélhetsz majd!

mosolyszem 2017.06.18. 12:16:21

@Smith W.: Épp ezt mondtam anyunak is az indulás előtt...jó lesz majd unokáimnak mesélni a kalandos napjaimról.. :) Ez lesz az esti mese nekik. .
süti beállítások módosítása