Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Egy kutya története 2. rész

2022. november 04. - mosolyszem

Tehát 2 év kutyamentes èlet után újból kutyás lettem.
Első 1-2 hét kicsit nem tesztett önmagamnak. Fura volt Pepének az új hely. Előéletről azt kell tudni, hogy 1 évig láncon volt, aztán 1 évig menhelyen. Ezek után jött neki a lakási élet, két igazi gazdával. Talán depressziós lett a változás miatt, mivel elején nem közeledett érzelmileg hozzánk. Pár napig csak feküdt, igaz sétálni eljött velünk, viszont más közelséget nem éreztünk. Sajnos ilyenkor előjöttek nem szép gondolatok is önmagamban.

- Nem jó kutya...nincs szeretet iránta...vissza kéne vinni és másikat hozni? - mondta önmagam.
- Te hülyee! Hogy mondhatsz ilyent? Elhoztál egy élő háziállatot és azért, mert nem ad szeretet képes vagy visszadobni? 
Hallottál már felelősségről? - szégyent éreztem önmagam miatt.

- Persze hallottam róla...Nem is mondom ezeket komolyan, csak elő jövő gondolatok ezek.

- Még szerencse. - megnyugodtam - miközben Nagy is Pepe mellé állt. Ő se akarta máris visszavinni.

Viszont annak tudtunk örülni, hogy első naptól szobatiszta volt. Nem igazán számítottunk erre...én épp Covid miatt nem dolgoztam, szóval én készen álltam otthon maradni és készültem erre való tanításra, de nagy meglepetésünkre ezzel nem volt feladatunk. 

Mind ezek mellett teltek a napok...
még több nap..
teltek hetek is...
Egyszer csak azt vettünk észre, hogy aktívabb kutyus...és gazdáinak tekint. 
Azt láttunk, hogy igenis megszeretett minket, ahogy mi is őt. Miből lehet látni, hogy megszeretett?

- Miközben otthon hagyunk, felviszi cipőnket az ágyra, nem rágja szét, hanem lefekszik mellette és vele alszik :D 
( Igen feljöhet az ágyra..gondolom most 44 ezer ember fel lesz háborodva...de bizonyíték van ma már, hogy testünknek- lelkünknek ez jó hatása van. Nekünk ez jó érzés, ahogy neki is...és erősebb így a szeretet is. Tessék olvasónak ezt tiszteletben tenni.)

- Amikor anyumnál hagyunk pár órára, el kezd hisztizni értünk.. :D

- Puszit is nagyon szeret adni...és bújni, bújni alvás közben azt is nagyon szeret.
Nem utolsó sorban szemében is látni lehet, hogy szeret...ráadásul igazi szeretettel.

Szóval cuki kutyus lett a szemünkben. Ma már nem tudnánk nélküle elképzelni az életet. Nagyon megszeretünk mi is őt.

Ui.: Nincs vége az igaz mesének...hiszen ezután jött vele az igazi kalandok/feladatok.
3. rész is jönni fog. ;)

249131489_409270694238602_5920706368027219322_n.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://onmagamhoz.blog.hu/api/trackback/id/tr7117926557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

olahtamas- 2022.11.07. 06:47:54

Van aki megengedi, hogy a kutyus ágyba menjen, ezzel addig nincs is gond, míg a sok szőrt ki tudja takarítani, de ha elmész vendégségbe, ott nem biztos, hogy tolerálják, ha megszokásból ott is felugrik a kanapéra.
Az, hogy valaki szeretetből ölelgeti a kutyáját, meg együtt alszik vele, azt szerintem senki sem vitatja, hogy lelkileg jó érzés.
süti beállítások módosítása