Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Új egyensúly..

2020. május 12. - mosolyszem


- Hűhaaa...február óta nem írtunk!! - vágta önmagam hozzám.

- Jézusom...de sok minden történt azóta.... 


Félelem elszánt, viszont új világba kerültem azáltal, hogy élettársam lett és önmagam is élettársává vált egy Férfinak..ami csupa jó, örömteli perceket hozott magával. Ráadásul "szeretlek" szó is megjelent a kapcsolatunkban.
Bizonytalan lélekből, szerelmes lélek lett önmagam.

- Na itt kicsit nevetek is...eddig nem igazán írtam le ez a szót, hogy "szerelmes" - állapítottam meg, miközben szívem dobbant egyet.

- Na ugye...megmondtam!  Az Idő... 

- Neeeem! - közben bekiabáltam  önmagamhoz - nem jól mondod! Nem idő, hanem türelem segített.

- Oké, oké türelem és az igazi szeretet segített - javította önmagam. 


Azonban egy kis egyensúlyvesztés is lett önmagamnál...mivel szeretett egyedül lenni és élvezte is...meg volt napi rendje...otthon üres lakás várt, amikor melóból hazaért...baráti társasága csakis én voltam neki...saját programjai és szórakozásai is helyén voltak...

- Persze, hogy milyen szar volt néha társ nélkül megélni a napokat azt már nem is írod le? - kezdett önmagam felháborodni, miközben azért érzik az egyensúlyvesztést.

- Kedves önmagam! Légy türelmes most is! Nem is tudod mire akarok kijutni! - felemeltem a hangomat önmagamra.

- Jó van na...akkor mondj tovább! De bölcs légy...  - nyelves arcot vágott közben.

Szóval hiányzott neki egy társ, de mind ez közben elvolt önmagával is....meg volt a saját élete pontosabban egy saját egyensúlya.
Azonban azt mondom önmagamnak, hogy nem feltétlenül kell emiatt bánatos lenni. Minden vesztésnél ott vannak az új lehetőségek is. 
El kell kapni a lehetőségeket és dolgozni velük...

- Jaaj és újból időt kell adni neki? - szólt be önmagam is. 

- Látod? Tök bölcs vagy te is...igen időt kell adni, pontosabban türelmesnek kell lenni, hogy ezzel együtt létrejöjjön egy új egyensúly...
Lesz egyedülléted, csak nem egész nap...napi rended már egy társhoz kötött...miközben melóból hazaérsz egy lélek vár a lakásba... programokra már társat viszel és társasságod nem csak én leszek, hanem új emberek

- Sok új emberek..na talán ez a legnehezebb... - gondolkozott egy kicsit hangosan önmagam.

- Tudom, tudom, de ne feledd el, hogy nem vagy már egyedül és itt nem magamra gondolok, hanem egy férfira..
Itt az idő amikor nem kell már csakis egyedül élvezni az életet és egyedül dolgozni ezen. Melletted lett egy társ is. 
 Egy férfi aki most már szeret téged, aki örömöt ad, aki átölel, aki beszél veled, aki megért, aki őszinte, aki tisztel  és szeret, szeret...és szereted te is őt...  

- Hát most már értem,mire akartál kijutni. Ha megtaláltam az a férfit, akivel el tudom képzelni az életet mellette, akkor érdemes ezzel az új egyensúllyal foglalkozni és időt adni. 
Legyen új egyensúly egy társsal... 

95750187_116285606735614_5387803470856192000_o.jpg
(Kép: Szijártó Balázs)

 

" Nincs erősebb, mint ez a két harcos: a türelem meg az idő; ezek mindenre képesek."
(Lev Tolsztoj)

A bejegyzés trackback címe:

https://onmagamhoz.blog.hu/api/trackback/id/tr515682624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

olahtamas- 2020.05.12. 14:32:39

Boldogságosság!
Már pár hete épp gondolkodtam, hogy mi lehet veletek, de sejtettem, hogy a nagybetűs lehet a dolog hátterében :)
Ilyenkor természetes is, hogy egymással vagytok elfoglalva, hiszen rengeteg dolgot meg kell ismerjetek egymásról, a hosszú távú kapcsolatban fel kell ismerni egymás rezdüléseit!
És fontos, hogy legyen egy kis "én" idő is, amit a társ felismer és elismer.
pl. egy izgalmas könyv olvasásakor nem kizökkenteni a másikat, halasztható kérdések kitárgyalásával, max egy puszi a feje búbjára, és halkan tovább engedni a nyugodt időtöltés folytatását. A komoly kérdések kitárgyalására meg olyan időpontot kell választani, amikor nyugalom van, és nem kell épp rohanni valahová.
Lassan itt a nyár, fiatalság, szerelem, Balaton? :)

mosolyszem 2020.05.12. 21:01:39

@olahtamas-:
Jól mondod...boldogságosság! :D
És eltaláltad...épp holnap megyek át Balatonhoz, önmagam társaságával sétálok egyet, aztán szokásos helyen kiélvezem a naplementét. Kell néha "én" idő is :)
Legközelebb meg megmutatom társamnak is a kedvenc helyemet...akkor meg naplementés romantikus est lesz belőle. :)
Amúgy te is jól vagy? :)

olahtamas- 2020.05.14. 14:54:30

Köszönöm kérdésedet, a helyzethez képest jól vagyok!
Csak hiányoznak a csapatban történő megmozdulások, dalolások, kirándulások.
De bízom benne, hogy hamarosan felszabadítanak minket a korlátozások alól.
És akkor mi is mehetünk majd a Balatonra, vagy akárhova a távolabbi hegyekbe is.
Addig is jól elvagyunk azért, néha családilag kisétálunk a közelbe, szigorúan tartva a távolságtartásokat.
süti beállítások módosítása