Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Kérdések...

2019. október 19. - mosolyszem

Szerelem első látásra?
Természetesen valakiknél biztosan van ilyen...de szerintem nem mindenhol így alakul ki a szerelem..



- De mi van, ha egy-két apró dolog a kapcsolatban nem olyan amilyennek képzelted? - megszólaltam önmagam felé - Mármint nem kapsz meg egy-két dolgot vagy elég ritkán...

- Erre kérdésre nehéz válaszolom és talán most még nem is tudok bölcs választ adni ám... - önmagam nem örült, hogy csak ennyit mondhat.

Önmagam és én is elkezdtünk gondolkozni...
Végül már nem csak én tőlem, hanem önmagamtól is kérdések jöttek...

- Mennyire apró dolgok ezek? - kérdeztem
- Ettől még kialakulhat szerelem? - folytatta önmagam
- Ő ilyen és ennyit tud adni? Vagyis mindent bele ad, amit tud?

- Ez nem jelenti, hogy nincsenek érzelmek nála - ezt kérdésnek kezdtem írni, de önmagam megmozgott bennem..."ez mondat végére ne írj kérdőjelet" mondta ő
Már azért is se, mert ezt már Nagy kimondta nekem..hogy valamit érez irántam..

Egy kis csend jött a térben.
Mennyire jól jön néha a csend. Düh ilyenkor megnyugszik...bánat kisírja magát...dilemma meg megpróbál bölcs lenni.
Na szóval csend...
csend...
csend...

- Szerintem ezekre a kérdésekre nem fogsz most választ kapni, még csendben sem - kezdte önmagam - Amit tehetsz, hogy elfogadod a helyzetet illetve Nagy nevű csávót is, mármint elfogadod, hogy ezeket az apró dolgokat nem adja meg.
Emellett türelmes tudsz lenni...és idővel kiderül számodra, hogy ezek ölelések, együtt töltött idők hová visz benneteket. Lesz-e közös utazás igazi szerelemmel / szeretettel. - ez mondat után elégedett lett önmagam, hogy így be tudta fejezni a mondanivalóját számomra.

- Hát szerintem meg, jól jött a csend... - válaszoltam rá.

72959266_2732918520065686_5580733552116367360_n.jpg                  
                    ( Igen, első közös képünk megszületett múlt héten...én persze szokásosan nevetek, ahogy szoktam amikor jól érzem magam. :D 
Egyébként lett rendes kép is, de ezen legalább most is ki tudom nevetni önmagamat, így ez lett nyerő a blogban. )

 

A bejegyzés trackback címe:

https://onmagamhoz.blog.hu/api/trackback/id/tr6615235740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

olahtamas- 2019.10.20. 20:08:26

A szerelem vak, önmagadnak szóljál, hogy figyeljen az apró jelekre.
Azokból sok minden kiderül, neked csak azt kell eldöntened, hogy elfogadod e ilyennek!
Megváltozni úgy sem fog, ebben a korban már nem nagyon változnak az emberek.
Amúgy a fotón szimpatikus fiatalembernek néz ki, mintha még nálad is fiatalabb lenne.
Szép nagy mosoly kerekedett az arcodra, remélem meg is marad, mint a névjegyed :)
A beszélgetések időszaka jön, kérjél tőle őszinteséget, és az érzelmeit próbáld meg feltárni.
Amúgy lehet, hogy még ő maga is bizonytalan az érzéseiben, legyetek sok közös vidámságban és majd kialakulnak az ő érzései is.

mosolyszem 2019.10.21. 13:42:22

Megváltoztatni a másikat 10 évesen, 20 évesen de még 40 évesen nem szabad. Én ez íve vagyok..
Ha meg akarod változtatni másikat, akkor nem is szereted úgy igazán. Én se lennék olyan ember vagy emberek között, ahol nem fogadnak el, amilyen vagyok.

Hibái meg minden embernek van...még nekem is. Ezzel együtt kell szeretni a másikat. :)

Bejegyzésbe amúgy nem igazán értem ki a részletekre, így kicsit nem jön át, hogy miről is van szó. :D
Nagy baj nincs ám...jól érezünk magunkat az egymás társaságában és szeretet is jelen van :)
Csak néha önmagammal jól jön a kommunikáció. ;)

(megint 2 éve idősebb nálam :D )
süti beállítások módosítása