Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Szúrós út..naplementés boldogság

2019. május 26. - mosolyszem

Annyira nem is volt rossz nap a mai/tegnapi...

Reggel Szemesen lementem partra egy kis pihenőre. Gondoltam eleget siettem az elmúlt napokban, hagyj élvezem kicsit a víz társaságát is. Pihenés közben olvasta, blogot írtam és reggelimet is megettem. Elég sok idő elrepült...
De most kivételesen nem zavart, nem bántam. Jól esett testemnek és lelkemnek is.

Fél 1 körül vágtam neki a mai kalandnak. Úttal semmi probléma nem volt. Egész szakaszot megtaláltam gps-en, csak menni kellett rajta. Szóládnál ebédeltem, aztán jött következő rész...

Következő rész, ahol egy botrányos úttal kellett szembenéznem. Felső-Csikoma környékén volt. Miért botrányos?
Egy út volt, ahol nem is volt út...mivel szúrós bokrokkal, faágakkal volt tele. Vagyis gps szerint út, ahol menni nem lehetett. 1 cm-et három percemben került, mivel harc volt a bokrokkal, amelyek ráadásul szúrtak is. Még szerencse, hogy nem egész végig ez várt rám.
Nagy boldogság jött, mikor kikerültem onnan.

Ez szakasz elnézve, azért jó volt újból erdős utat járni. Ezután Balatonszárszót is elértem. Itt nem időztem sokat, inkább mentem tovább, mivel jött a Magaspart, amire egész nap vártam. Meg is lett és máris én-időt csináltam önmagamnak.
Ég meg ajándékot is adott ezen napon...ugyanis amikor épp Magaspartra értem, pont akkor lett naplemente..tiszta boldogság volt a levegőben. :)

Végül Balatonföldvár állomásra mentem.
Innen indul majd a holnapi/mai napom...és már csak 3 nap, aztán célba leszek.

 17966674_1448751228488965_57936683918496119_o.jpg

(Kép: Szijártó Balázs)


" - Az egyetlen mód arra, hogy helyes döntést hozunk, az, ha tudjuk, melyik a hibás döntés - mondta Petrus, miután elmondtam neki az aggályomat. - Azaz meg kell vizsgálni a másik utat, félelem és gyávaság nélkül, s azután dönteni."
(Paulo Coelho)

- Hát szerintem egyszer-kétszer akkor tudjuk meg, hogy melyik a rossz döntés, amikor átéljünk a következményeket... - szólt hozzá önmagam - Ez nem is baj, kellenek tapasztalok is, bölcsesség is ettől lesz. Természetesen tapasztalt után már jó, ha látunk legközelebb a helyes döntést.

- Oké, akkor elmúlt 4 hónapot tapasztalatnak tekintem - válaszoltam én vissza

A bejegyzés trackback címe:

https://onmagamhoz.blog.hu/api/trackback/id/tr6114862074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

olahtamas- 2019.05.26. 06:24:59

A szúrós utak kellemetlenek, sok pozitívumot nem lehet róluk elmondani azon túl, hogy emlékezetesek :)
A zöld kereszt jelzésen volt a szúrós út, vagy rátévedtél a Felső-csikomán átvezető ösvényre?
HEV jól ismeri a környéket, talán olvassa is ezt a bejegyzést.

hev53 · http://hevesiz53.blogspot.com/ 2019.05.26. 08:07:36

A Z+ az mindig jól járható, széles út, nagy része le is van betonozva Kőröshegy felől. Valamelyik jelzetlen ösvény lehetett, de ebből tanul az ember lánya. :-) Most jönnek a szántódi erdők, ott is érdemes a főbb (értsd jelzett) utakra koncentrálni, Töreki felé meg a magánterületek, kerítések, aztán ott a vége, nem messze. :-)
süti beállítások módosítása