Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Holdas séta..

2017. június 11. - mosolyszem

Na szép kis nap volt ma is... :)

Hajnalban fél6 kor el is indulhattam, mivel ahogy írtam szabadban éjszakáztam. Lábam nem volt cipőben..és nagy boldogsággal jelentem: Nem lett baja! Mehettem úton szokásos örömmel.

Balatonhenye nem volt messze, hűvös reggelen kellemes volt a séta. Henyén reggeliztem meg pihiztem egy kicsit, aztán szürke felhőkkel neki vágtam máris az utolsó állomásnak (Szentbékkálla). Ez se volt halálos hosszú...közben összefutottam Eötvös-kilátóval, ahol ismét boldogság érzés jött rám. Máris leültem és olvastam is egyet. Élveztem, főleg mert nagy szellő is olvasott velem...

Tegnap néztem a buszokat Révfülöpre...volt 11:56-kor meg 13:31-kor, utóbbit mindenképp el szerettem volna érni a délutáni alvás miatt. Úton nem siettem, inkább élveztem, hogy ma csak ennyit megyek, így értem be 12 után esős tánccal. Láttam éttermet, gondoltam fél2-re meg tudok ebédelni is. Beültem enni, elején szépen lassan ettem (szeretek lassan enni, mert akkor tovább élvezhetem a finom ételt), aztán eszemben jutott jobb ha megnézem az időt. Elővettem fényképezőgépet és 13:19-et mutatott. "Hűhaa" mondtam magamban...maradékot 3 perc alatt megettem. És futottam buszhoz.
Buszmegállóban nem volt senki, időt néztem ami 13:31 volt. Most elment előbb? kérdeztem magamtól..de aztán jött egy hölgy is, 2 másodperc után meg busz is...

Érted? érted? 1 percen múlt az egész...ha 1 perccel később nézem meg az időt az étterembe, akkor elkéstem volna...

Negyed 3-kor már szálláson voltam. Kitaláltam alszom 3 órát, aztán 6 körül elmegyek kaját venni meg sétálok Balaton mellett, este meg megcsinálom szokásos dolgokat...blogírás, szállás keresés stb.
El is aludtam, csak épp nem keltem fel ébresztőre...kinyomtam..helyette 9 után ébredtem fel. 3-ból 6 órás alvás lett. 

Viszont ezután nagy, nagy boldogsággal mehettem Balcsi felé...büfét is találtam. Holdas víz mellett ettem, aztán hold egy kis sétára hívott. 

Tök más volt ez a séta...ez tényleg séta volt és nem túrázás...kipihenve, szörnyeteg nélkül.
Közben álmodoztam...
Álmodoztam arról, hogy milyen lesz végre egy pasi mellett sétálni, aki fogja kezemet és együtt nézzünk a holdat.
Álmodoztam arról, hogy vajon milyen lesz, amikor megkér...aztán én menyasszony ruhában leszek.
Álmodoztam arról, hogy szülni fogok gyereket és ez milyen csodás perc lesz.

Álmodoztam arról, milyen boldog percek lesznek azok, amikor gyerekeimmel fogok bolondozni a Balaton felett.

Zárás: Na ennyi az álmokról...ezekre még várni kell, de tudom el fognak jönni ezek is.

Most viszont inkább alszom, mert holnap már nem könnyű nap lesz. Önmagam meg már nagyon vár..ott az Írott-kőnél.

/Holnap Badacsonytördemic a célom/

dscf5422.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://onmagamhoz.blog.hu/api/trackback/id/tr1212584729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

olahtamas- 2017.06.11. 15:06:48

Lassan beérsz a hosszú lépések földjére :)
Volt már pár emlékezetes Badacsonytördemic - Tapolca OKT szakaszbejárásunk :)
Nem tudom, hogy állsz a fröccsözéshez, de csak óvatosan, nehogy gond legyen. Viszont a Mennyország büfét azt ne hagyd ki a Szent György-hegy oldalában , ha ott van a tulaj, remek szörpjei és zsíros kenyere is van, a sok fröccsözés közben jó is volt ott belekóstolgatni a több tucatnyi fajta szörpjeibe.

kakukKata 2017.06.11. 22:59:54

Szerintem Andira nem lesz olyan veszedelmes a vidék, mint rátok :-)

Smith W. 2017.06.11. 23:11:04

Szerintem jól jártál, hogy Révfülöpön szálltál meg, én kifejezetten szeretem ezt a helyet a Balatonon, egész különleges hangulata van, a léptékek is sokkal emberibbek, jók a vendéglátóhelyek is. Jó nagyon a mólón vagy a parton sétálni, holdfényben főleg.

Örülök, amikor ilyen személyes hangulatú bejegyzéseket írsz. Azt kívánom, hogy az álmaid teljesüljenek!
Jó utat holnapra is!
süti beállítások módosítása