Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Egy bölcs üzenet...

2019. május 28. - mosolyszem

Haza út közben gondoltam veszek üzenetes topjoy-t. Kíváncsi voltam, hogy angyalok mit mondanak, miután beértem a célba és véget ért az út...
Hát ezt kaptam: 

win_20190528_18_53_13_pro.jpg

Önmagam jó nagyot nevetett ezen.. :D
Bölcs mondatot adnak az angyalok...ennél jobbat nem is kaphattam volna..

A bejegyzés trackback címe:

https://onmagamhoz.blog.hu/api/trackback/id/tr7214866766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

olahtamas- 2019.05.28. 19:15:07

Ez nagyon jópofa húzás volt :)
Erre mondják, hogy nincsenek véletlenek :D
Szép álmokat!
süti beállítások módosítása