Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Angyal

2016. május 11. - mosolyszem

2016.05.11. Kislengyel

Nem tudom megmagyarázni... de mégis sokszor, úgy érzem, hogy itt mellettem van egy láthatatlan angyalka. 

Ma például Zalalövőből megyek kifelé, egyszer csak megszakadt a kék út....mivel itt csinálnak  egy új autóutat. Mindenfelé néztem, hogy merre tovább, de semmi...elővettem notebook-omat,  hátha segít valamiben. (igen már arra is gondoltam, hogy  inkább haza  megyek és ennyi volt a kaland.)
Na mi történik ilyenkor?  Mit küld nekem az angyalka?  Persze 3 túrázót...akik pont oda mennek ahová  én, így  hát elraktam a gépemet  és utánuk mentem.  Aztán  kiderült a  kék egyenesen megy, ahol épp út építés folyik és munkások vannak (hát ezt sose nem találtam volna meg).  De mivel meg volt az út, így már tudtunk  a kerülő utat is.  Ezután  már mehettem újból  önmagam a kéken...

 

Érdekes dolog ez...egész eddig nem találkoztam túrázókkal (oké Írott-kőn voltak, de az nem  úton volt.) Aztán pont ma, pont abban órában összefutok velük, amikor jól jön a segítség..
Ez tuti nem véletlen, igenis van valaki mellettem...

 

Ui.: Igen, volt megint 2 pihenőnap...tudom sokszor van, de sajnos ez van. 
Ezek túrázók meg ugyanonnan jöttek, ahol én, vagyis Írott-kőről és 1hete vannak úton...na ekkor lettem kicsit rosszul. Én mikor fogok bírni egy hetet csak menni? Itt pihenek össze-vissza, közben meg azon gondolkozom, hogy lehet mégsem fogok eljutni a célhoz?  Kevés ehhez az akaraterőm...

A bejegyzés trackback címe:

https://onmagamhoz.blog.hu/api/trackback/id/tr608708252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hev53 · http://hevesiz53.blogspot.com/ 2016.06.06. 21:48:41

Alapvető tévedésben vagy , és ha ezt belátod minden könnyebb! A kéktúra nincs időhöz kötve tehát Te most csak szünetelteted a túrát. (ez nem meglepő, legfeljebb te nem számítottál rá). Balaton kör: Van ott egy nagyon szép túramozgalom, ha már ugyís körbe járod akkor érdemes úgy hogy a legtöbb szép helyet érintsd a túrád során! hevesiz53.blogspot.hu/2013/07/aligatol-aligaig-gyalogos-balaton.html
süti beállítások módosítása