Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Esős után sáros nap...

2016. május 03. - mosolyszem

2016.05.02. Döröske

Hát ma volt az igazi kemény túra...
Tegnap csak esős nap volt, ma már igazi sáros is. Legkeményebb Molnaszecsődi erdő volt, nem is tudtam egyenesen menni a sár meg mocsárok miatt. Össze-vissza hullám vonalakban tudtam csak haladni. És sajnos így is sikerült egy nagy mocsárba belépnem. Gratuláltam magamnak.

 

Viszont elő tudtam venni a pozitív gondolkozásomat. Én mindig próbálok pozitívan gondolkozni, szerintem ez nélkül nem is lehet boldogan élni. Hiszen állandóan lehet találni rossz dolgokat és panaszkodni. Őszintén bevallva, nekem nagyon zavar, hogy legtöbb emberke csak panaszkodni mindenért az helyett, hogy örülne a ici-pici jónak.
Mi jót láttam mai napban? Hát, hogy nem kellett ilyen sárban dombra vagy hegyre menni...aztán 2 órás esőmentes időnek is örültem...ééés kaptam ingyen üdítőt meg csokit is.. 

 

Hogy kaptam ingyen üdítőt meg csokit?
Be értem Egyházasrádócra...igen ám, viszont pont 12.44 kor, ami nem volt jó időpont. Mivel söröző pont zárva volt...elment a kedves emberke ebédelni. Vártam több mint 1 órát. Na jó ennek mondjuk nem örültem, még jó, hogy ott volt egy kutyabarát aki velem együtt vigyázott a táskámra, közben meg elbeszéltünk egymással. :D
Na szóval, több mint 1 óra várakozás után, megjött a kedves emberke. Bemehettem a pecsétért...közben kérdezett egy pár dolgot, vagyis észre vette, hogy fogyatékos vagyok. Aztán kértem üdítőt, épp fizetni  akartam, erre mondta, hogy nem kell.. :))
Annyira nem is rossz ám egyedül lenni meg fogyatékosnak...

 

Csokit meg Molnaszecsődön kaptam...ott is sörözőben. Pecsétezés után leültem, mondtam magamnak 15 perc pihi. De itt viszont már voltak emberek. Egyik öreg papi oda ült hozzám miután látta egyedül ülök. Próbált beszélgetni, aztán kérdezte nem kérek-e valamit.  Mondtam: "nem, nem." Erre elment és vett egy sportszeletet... :))

Szóval sáros nap volt...kemény nap...nem kellemes nap...de pozitív gondolkozás ma se hagyott el. 

 

Ui.: egyébként ez "fogyatékos" szót nem igazán szeretem használni. Nem tartom magam fogyatékosnak...lehet más vagyok mint többiek, vagyis nehezen érthetően beszélek meg néha kifolyik a nyálam, meg egyes dolgokban nem vagyok ügyes, de ettől függetlenül teljes életet tudok élni. akkor meg minek nevezném magam fogyatékosnak? 

A bejegyzés trackback címe:

https://onmagamhoz.blog.hu/api/trackback/id/tr628681206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása