Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Szerelem mint egy álom?

2019. május 13. - mosolyszem

Hűű de jó kis nap volt a tegnapi...
Reggel ugye aludhattam 8-ig az aranyos ágyban. Reggeli előtt gyorsan hajat is mostam...aztán bezabáltam a svédasztalt, kicsit meg is fájdult a hasam, de én már ennek is örültem. Indulás előtt volt fél óra szabadidőm...ezt is élveztem, ahogy mást is.

12-kor indult a buszom...Füreden átszállás és végül 3 után oda értem Dörgicsére is. Leszálláskor épp esős tánc volt, de tudtam beszélni éggel (csak most egyszer), így egy-két perc után vége is lett a táncnak. Frissen, erővel indulhattam tovább Zánka felé.  
Nagyon bejött az idő is...nem fáztam és nem is volt melegem, pont kellemes túrás idő lett mellettem. 
Út is kalandos volt...egy-két résznél kellett ész is...meg inkább mező várt rám mint erdő, így át is vághattam egy apró részt, gps ugye ebben okos csávó. Zánkafürdői út nehezen lett meg...kerítés lyukat viszont megtaláltam, így Zánkafürdő is meg lett. Pecsét nem várt rám, viszont rá találhattam egy meleg helyre, ahol ágy is található. Meg lett éjszakázási helyem..

Éjszaka jól telt, de neten az időjárás előrejelzést nem írt jó hírt...reggel meg is tapasztaltam, a nagy esőzést és óriási szelet.
Szeretem a szelet, de csak úgy, hogy lábaim erősebbek mint ő..ma meg bizony szél simán elvitt volna magával ha hagyom neki. De nem hagytam...annyira nem, hogy ma nem is vágtam neki az útnak. 

Szerdán este vár rám egy szállás, aztán csütörtökön vissza repülök  Zánkára és folytatom a kalandot. 
Ma ezzel kiderült, hogy kör nem lesz meg, így hát valameddig még bejárom az utamat, aztán amikor érzem,hogy feltöltöttem...tiszta fejet kaptam pasik terén és szerelem terén, akkor haza repülök Pécsre.
Tehát itt nem is a kör a fontos... erre jött rá önmagam. :) 


fairy_tale_by_t1na-d8yy6eq-negyzet.jpg

"- Az út, amelyen jársz, az erő útja, és csak az erő gyakorlatait fogod megtanulni. Az utazás, amelyet korábban tortúrának éreztél, mert csak a megérkezésre gondoltál. mostantól örömtelivé válik, a felfedezés és a kaland örömévé. Ezáltal egy nagyon fontos dolgot fogsz táplálni: az álmaidat. Az ember sosem szűnik meg álmodni - folytatta. - Az álom a lélek tápláléka ahogy az élelem a test tápláléka."

Itt elgondolkoztam...
Szerelem nem lehet egy álom, hiszem álmokért dolgozni kell..tenni kell...
Szerelem meg, vagy jön vagy nem...én csak nyitott vagy zárt lehetek legfeljebb. 
Persze kapcsolatban már dolgozni kell, de itt társ találásról van szó. 

Szóval olyan álmom nem lehet, hogy szerelmes szeretnék lenni? - kérdezte önmagam -
Megtalálni a társat, akivel jövőt lehet tervezni? 

Válaszért én inkább csendben maradtam...

A bejegyzés trackback címe:

https://onmagamhoz.blog.hu/api/trackback/id/tr9314824900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

olahtamas- 2019.05.14. 07:16:07

A hegy megvár, van egy ilyen mondás a hegymászóknál. Szóval nem kell erőltetni a célba érést, hiszen van rá még idő. Keszthelyre már van közvetlen vonat is Pécsről, nyáron akármikor átugorhatsz a Balatonra strandolni és sétálni egy darabot a hiányzó részekből :)
Nincs túl sok szerencséd most az időjárással, képzeld azok mit élnek át, akik a Himalájára akarnak felmenni, évekig készülnek, hónapokig utaznak és ott állnak néhány kilométernyire a céltól és higgadt fejjel vissza KELL fordulniuk, mert az időjárás nem kegyes hozzájuk...
süti beállítások módosítása