Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Újjászületni..

2019. május 10. - mosolyszem

3. nap: Örvényesig jutottam.

Hajnalban végre valahára nem volt esős tánc és erős borult sem volt az ég, így 5-kör elindulhattam Asszófő felé. Meg lett szépen a Tihanyi-félsziget kör is. Asszófőn pihenésképpen elrepülhetem Füredre onnan meg vissza Tihanyban. Fél 10-kor nyit a hajóállomás, ahol pecsét vár rám. Tudom helyben is megvárhattam volna, de fél 10 számomra messze volt, inkább sétát válaszoltam és egy kis utazást.

Tihanyban kértem reggelire melegszendvicset, ami jól esett...aztán elég hideg lett, nem volt kedvem elindulni, meg terveztem itt egy órás pihenőt alvással. Kellett pár perc, de felálltam a padról és kerestem Balcsitól nem messze egy kellemes helyet, ahová leültem a szörnyeteggel.
Meg is volt a pihenő..1 óra volt, amikor képes voltam elindulni újból Asszófőre. Ott még ebédeltem, meg rendben raktam magam amennyire ilyen helyzetben lehet, aztán 4 után jött az utolsó állomás. Itt ugye erdő nem volt, kivételesen jól esett ez is. Közben út mellett volt kis levendula mező közepén meg egy hintaágy.
Hát mit csinál ilyenkor Andi csaj? Aki ráadásul hinta imádó? Perszeee megállt...beült és megitta finom kávéját, közben olvasott egy kicsit. Tökéletes én-idő lett belőle.

Mind ezután megette az ez napi utolsó lépéseit. 
Jó lett volna ma Dörgicseig eljutni, de Tihanyi utazás illetve pihenés miatt nem jött össze. De nem szomorodom...úton vagyok és csak ez számít. 

Paulotól újjászületésről olvashattam..
Elgondolkoztam. Vajon mi is jelent ez? Persze tudom jelentését, de vajon gyakorlatban vagy tapasztalatban mi jelent?
Abban dologban amiért elindultam útnak, abban is lehet újjászületni?
Szerintem lehet..újjászületni egyedülállóként, újjászületni társsal, de még maga kapcsolat is újjászülhet, ha két ember így akarja.
Szóval én újjászületni? Lehet ebben évben olyan dolgok történtek, amiktől a lélek mag nem fejlődhetett, de talán felébredhet és beláthatja, hogy másképp kell hozzá állni a dolgokhoz. Mag ekkor veheti észre a fényt, amiről növekedhet. Pontosan ekkor kezdődik az újjászületés a lélekben. - önmagam üzeni, hogy ehhez kis munka is kéne. Viszont növekedés kellemes érzés tud lenni.

 

Jöhet hozzá idézet (mármint újjászületéshez)

"De ma mag voltam, és újraszülettem. Felfedeztem, hogy az álmom és a föld puha kényelme ellenére az élet 'ott fönt' sokkal sokkal szebb. És én örökké tudok születni, ahányszor csak akarok, addig, amíg a karjaim eléggé nagyra nőnek ahhoz, hogy át tudjam ölelni a földet, ahonnét jövök."

 
tihany-szabo-zoltan-hajozashu-balaton-1.jpg
(Kép nem saját...)

Ui.: Képek sajnos nincsenek...fényképezőgép ugye nem jó, így nélküle jöttem el. Nokebook-ot tudnám használni, de azt kivenni...bekapcsolni...és bonyolult módon használni (mert ugye nagy meg előképe is van)...idő igényes. Vagyis ezek miatt nincs kedvem vele fotókat csinálni.
Tudom füzethez szükséges lenne fotókra, de úgy gondoltam nem elismerés a fontos, hanem maga az út. Ha más nem is, én szívem tudni fogja, hogy megjártam. Emlékül meg elég lesz a pecsétes füzet is.
(Bár lehet pár év múlva vagy sok év múlva újból járni fogom ez az utat..na majd akkor csinálok fotókat is. :) )

A bejegyzés trackback címe:

https://onmagamhoz.blog.hu/api/trackback/id/tr2514819658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása