Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Ég is megörült...táncos színházat adott a tisztelemre

2019. május 05. - mosolyszem

Hát nehezen jön össze ez az út...
De lelkem menni akar már nagyon, szóval ha kör nem is, út az lesz..

Szóval tegnap felszálltam buszra....le is szálltam.
Aztán ég is nagyon megörült amikor meglátott a szörnyeteggel annyira, hogy máris táncra hívott. Nem tudom bunkóság volt vagy nem, de én kivételesen nem fogadtam el.

Inkább védett helyen néztem a táncot...egyszer közben szünet lett, gondolom vacsi szünet volt neki. 
Ekkor felálltam és elkezdtem vasútnál a pecsétet keresni, kiderült nincs pecsét. Kíváncsi voltam hivatal hétköznap mikor van nyitva, így hát gps-emmel  megkerestem.

Közben volt  kellemes séta Magas-partnál... nagyon jól esett már a hosszú várakozás után. Kis séta után újból tánc előadás volt számomra, így hát másfél órás menés után újból leültem. Előadást annyira nem élveztem, így inkább ez egy türelem teszt lett belőle. Legalábbis én így fogtam fel...

Sötét is ezen helyen lett. Vagyis 15 órát egy faluban töltöttem. Közben elgondolkoztam...mennyi ember lenne képes ennyi időt okostelcsi, net vagy zene nélkül meg lenni? 
Közben volt nem messze egy pár egy kis gyerekkel. Mind három embernél okostelefon...kis csávó még csak 6 éves lehetett...ekkor azt kérdeztem önmagamtól. Ha nem lenne okostelefon most akkor ők itt hogyan várakoznának? Csúnya szavakat mondanának, mert sokat kell várni? Vagy egymás társaságában jól éreznék magukat? 

Megjegyzem nekem nem tetszik ez okostelefonos világ...mintha elszállt volna az értelmes kommunikáció és a türelem képesség...

Éjszaka arra számítottam, hogy vége lesz az esős táncnak és hajnalban indulhatok, időközben éhes lettem és tudtam vasárnap kevés bolttal fogok találkozni, így kitaláltam leugrok Siófokra...
De éjszaka esős táncból, inkább bál lett mint csendes pihenő. Éreztem reggelre nem lesz jobb helyzet, így hát újratervezés lett az útból...irány Pécs...

Kedden vagy szerdán folytatás...csak lehet  1. és 2. szakaszt kihagyom, mivel anyagilag nem állok ott, hogy 22 napos útból például 30-at csináljak. 
(nem baj...majd bepótolom ezt máskor, az is lehet, hogy egy pasival. Mindenki nyugodjon meg nincs senki jelölt, de álmodozni lehet. :) )



win_20190504_19_17_01_pro.jpg /Hát notebook még barátom a fényképező téren/

Ui.: Nem tudom gáz-e, hogy elmenekültem esőtől, hidegtől. Kékes kalandból volt egy-két rossz tapasztalat ilyen téren...amikor például mobil is meghalt, meg sok minden ami táskában volt. Hiába volt eső ellen védve minden. Bálos táncot nem bírta a szörnyeteg...
Szóval jöhet eső, de első perceket mégiscsak szárazon szeretném átélni és ha megtehetem akkor lehet csak néző leszek az előadásnak.

Van még pár gondolatom, ami nap közben kaptam, de azt legyen új bejegyzésben. :P

A bejegyzés trackback címe:

https://onmagamhoz.blog.hu/api/trackback/id/tr3914809312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

olahtamas- 2019.05.05. 22:30:26

Elég pocsék idő volt szombaton, mi sem mentünk kirándulni, inkább felbontottunk egy üveg bort, hívtunk barátokat és sütöttünk kenyérlángost, közben persze zenélgettünk.
Vártuk hátha eláll az eső, de nem tette, így vasárnap délutánig húzódott a rögtönzött buli :)

mosolyszem 2019.05.07. 22:02:29

@olahtamas-: Na akkor nem voltam egyedül a dologgal...megnyugodtam. :D
süti beállítások módosítása