Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Elengedem

2019. április 06. - mosolyszem

Elengedem - mondta önmagam.

Elengedem és nem is fáj. Elengedem, mert ő nem az a pasi, akit kerestem. 
Örülök, hogy legalább 10%-ban őszinte volt velem szemben. Viszont 90%-os hazugságban én nem szeretnék kapcsolatban lenni.
Bizalom egy fontos érték...ez nélkül nem is leszek szerelmes.

Szóval szerelmes percek nem most lesznek, de egyszer eljön az a időszak is.  :)


Ismerkedés megy mással...közben meg, azon gondolkozom el kéne engedni a vágyat is...mert talán, így tudna bejönni a vágyam az életemben.
Hogyan engedem el? Hogyan lehetséges? - önmagam gondolkozik... - Főleg úgy, hogy randizok is közben.



fa19a6b61d179641eed45b97d2e4033afc88436c.png

Ui.: Félelmet azt hiszem már elengedtem...készen állok hogy elhagyjam az egyedülálló életet. Elmúlt hónapban ezt megláttam. Az is lehet, hogy Rannek csávó ehhez kellett... hogy meglássam félelem bizony elszállt...

- Na jöhet a következő állomás is.

A bejegyzés trackback címe:

https://onmagamhoz.blog.hu/api/trackback/id/tr8314744427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SeductorLilith · https://www.facebook.com/Lilis.compass/ 2019.04.06. 18:09:19

Mintha pontosan az én érzéseimet és helyzetemet fogalmaztad volna meg. <3

mosolyszem 2019.04.06. 22:18:59

@SeductorLilith: Jó, hogy nem vagyunk egyedül az érzéseinkkel. ;) <3

olahtamas- 2019.04.07. 19:14:00

90% hazugságban?
Uhh, az nagyon durva, én már az 1%-ot is soknak tartanám!
Már ha az az 1% az szándékos, becstelen hazugság.
Mert azt még el tudom fogadni, hogy vannak kegyes hazugságok, ill. olyanok akik maguknak is hazudnak és csak azt mondják tovább.
Annak örülök, hogy megismerted a kapcsolatban élés jó oldalát, ne is törekedj a szingli életmódra!
Akik azt választják, bár nyilván megvan annak is a jó oldala, szerintem nem járnak jól!

mosolyszem 2019.04.27. 10:30:03

@olahtamas-: Hazugság az ilyen dolog...de legalább őszinteségnek még nagyobb az értéke, ha jelen van.
És bizony én is örülök a jó megtapasztalásnak, ami ebből jött...bár szív másik részének viszont, az hiszem fel kell dolgoznia a negatív dolgokat. :)
süti beállítások módosítása