Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Másfélmillió lépésem önmagamhoz

2018 lezárása

2019. január 21. - mosolyszem

Január 1-én írtam magamnak 2018-as lezárást...úgy gondoltam itt is megörökítem...

Év cím most nem lesz...majd talán jövőre.

- Év elején még tartott életvezetési suli is, márciusig élvezhetem a hasznos és lelkileg sokat adott hétvégéket...Ez által elkezdtem egészséges életmód felé érdeklődni. Az még túlzás, hogy teljesen ezt követem, de egy-két dolgot már bevezettem. Pl.: fehér liszt, cukor nincs aranyos konyhácskámban..

- Húúú Bizony nyárig tartott baba társaság is..Jó volt nagyon reggeleket bébi arcokkal kezdeni a hétköznapokat. Feldobták a napomat. Néha hiányoznak is.. :)

- Márciusban újból tali egy bizonyos emberrel...akár helyes volt találkozás, akár nem, lelkemben nyomott hagyott.

- Aztááán tavasz közepén megtaláltam az aranyos kuckómat, ahol nagyon szeretek lenni. Élvezem egyedüllét minden percét... :)
(Remélem  nem lesz hamar vége ennek...)

- Május...Egy hónap, ahol fájdalom, szomorúság volt jelen. El kellett engedni egy társat, akitől sok-sok szeretett kaptunk... Bellus kutyus apuhoz ment, de szívünkben örökre velünk lesz.
(Jövő titka, hogy kapok-e még másik kutyalélektől ilyen szeretet..)

- Nyár.. Jó volt, újból a lelkem ikertesójával együtt tölteni pár napot. 30y-os koncert Budapest parkban, igazán jól sikerült. :P :D
(Remélem tavasszal lesz folytatás is.. )

- Viszont nyáron még ott volt Balatoni séta... 3. Balaton köröm is meg lett. Első nap társat is kaptam, akivel jól összebarátkoztunk. Aztán egy-két éjszaka meg érdekes volt.. :P Viszont angyalok mindig ott voltak mellettem.
(2019-ben jöhet a 4. kör is... ;) )

- Ősz.. itt meg megjelent egy Pesti tanfolyam is. Amiről idén megkapom papírt is, ha mindent jól csinálok. 
(Épp ma reggel mondtam magamnak: "Tök szar, hogy nincs okom Pestre menni." Vagyis rendszeresen utazni... Utazás nélkül, én beteg leszek. :D )
Na lehet vásárolok is színházjegyet Pestre. :P

- November... Első találkozások hónapja...

- December.. Na azt hiszem, ez hónap kap egy nagy fekete pontot. Valahogy magam alatt lettem, de Andi csaj vagyok, vagyis túléltem, ahogy eddig sok mindent.
(Erős vagyok, ahogy mindig mondani szokták...)

Végül 2018 utolsó percei meg kivételes percek voltak. Jó volt, egy különleges szilvesztert átélni. :D 


2019...Kaptam új erőt, az évre? Ezt még nem tudom...talán következő hetekben kiderül. Ahogy az is, hogy környezetemre, hogy fogok nézni..
Készen állok, gyere csak szemben 2019. :P
Jaa és utolsó 20-as évem lesz...nem tudom, örüljek vagy ne. :D

35731691_1833250940070448_670247092697956352_n.jpg

Ui: Igen...Sokáig gondolkoztam milyen tetkót is szeretnék. Mi tud lelkemről valamit mondani. Aztán amikor házunk előtt elbontották a "hintámat", ahol 28 évi örömökét, bánatát kihintázhattam...rájöttem..
Hinta az ami lelkemről mond valamit. Lelkem száll amikor 29 évesen is hintázok...
Hinta nagyon is jelent valamit számomra.
(Fa alatt meg pláne élvezetes a hinta.. ;) )

 

A bejegyzés trackback címe:

https://onmagamhoz.blog.hu/api/trackback/id/tr7914579152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

olahtamas- 2019.01.21. 12:58:53

Szép kerek évértékelő!
A borongós január pont ilyesmire jó, hogy vissza emlékezzen az ember a szép napokra!
Bár télen is lehet néha szép havas-napos időt kifogni.
A tavasz viszont közelít, és a madarak is örülnek olyankor :)
Úgyhogy ugorj fejest a 2019-be, és az egészséges életmód lebegjen a szemed előtt!
A hinta mutatja, hogy lelkedben még ott a gyermek, a tetkó is ezt mutatja...
Nem akarok hegyi beszédet tartani, csak kívánom, hogy ne bánjad meg!
Sosem feledem, hogy Sümegen hogy szaladtál a hintához :)
Talán megmarad ez a lelkesedés életed végéig, akkor vidáman viselheted a hintás tetkót :)

mosolyszem 2019.01.29. 20:15:26

@olahtamas-: Fejest is ugrok. ;)
Tavaszt várom már...jöhetek új kalandok..és gyermeki lényem sose nem fog elhagyni ezt tudom önmagamról is. :)
(már unokahúgom is mondta...az a lány hintán te vagy? Én meg örömmel válaszoltam.. igen, azt én vagyok a hintán. )
Sümeg meg ott van emlékek között. :D
süti beállítások módosítása