Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Kérés...

2017. június 22. - mosolyszem

Nem, nem vagyok még célba...csak tegnapi tanulságból, gondoltam megnézem neten merre is van Szelestén Máté vendéglő, mivel amikor ott voltam szálláson, akkor nem találkoztam ilyennel.  

Közben gondoltam megírok egy kérést...egyre többen megírják számomra, hogy milyen útra lehet számítani. Meg szeretném kérni mindenkit, ne írjátok meg. Szeretem, hogy nem tudom milyen lesz a következő lépés. Meglepetés és izgalom van itt is... (Ja Máté vendéglőt se kell megírni, megtalálom én is. ;) )
Remélem senki nem vette sértősen a kérést. :D

Délután meg lesz egy idézet meg személyes bejegyzés ;)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://onmagamhoz.blog.hu/api/trackback/id/tr612613099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása