Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Jön az erő...

2017. május 18. - mosolyszem
Hű, de király nap a mai...
Ma csak 11km volt a tervben (Ősagárd volt a cél), hajnal 5 után indultam, így 12 előtt már szálláson is voltam. Végre be tudtam írni magamnak egy délutáni alvást is. Szóval ma pihi, pihi és csak pihi van a főszerepben.

Amúgy reggel 8-ig nagyon hideg van ám...már el is szoktam tőle, de jobb volt menni, mint a nappali forróságban. Valahogy be kéne iratni, hogy korán induljak az útnak. De nem hiszem, ez menne..na mindegy.

Tegnap valahogy elmaradt a blog írás...
Ugye busszal kellett visszamenni Becskére, reggel csak 1 busz volt, ami 6:48-kor indult. Ébresztőm mindig telcsin volt, de most, hogy meghalt a notebook baba lett. Ami még nem igazán szoktam meg, amúgy is számomra túl gyenge ébresztője. Tegnap viszont jól viselkedett, ugyanis nem volt gyenge, hanem meg sem szólt. (pedig minden jól volt beállítva).
Mi ebben a jól viselkedés? Ugye, reggeli busz elment, így reggel tudtam még pár órát pihenni, mivel következő busz csak 10 előtt jött. Út közben, meg rájöttem nem baj későn indultam, mert így késő délután is menni fogok, amikor már jobb az idő. 

Úton újból nem volt nehézség, most sár is csak 1-2 helyen volt.

Cserhát amúgy elég kellemes pályákat adott/ad mindennap, de sajnos holnapután ezt is elhagyom. Jön Pest megye Börzsönnyel. Ráadásul Nagy-Hideg heggyel kezdem, de legalább előbb túl leszek rajta. 

 Tudod mi az érdekes?

Napról-napra testem egyre fáradtabb, viszont lelkem napról-napra egyre jobban van. Mintha érezném, hogy jönne vissza az az erő, ami régóta elvesztett bennem. Érzem, ahogy ez 36 nap múlva teljes lesz. :)

Idézet: "- Nem vagyunk szegények - mondogatta anyám -, minket a szeretet gazdaggá tesz." (Cheryl Strayed)

/ Holnapi cél: Magyarkút /

dscf4900.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://onmagamhoz.blog.hu/api/trackback/id/tr7312519251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hev53 · http://hevesiz53.blogspot.com/ 2017.05.18. 19:31:05

A Magyarkúti fogadó, mint bélyegzőhely megszűnt, Magyarkút igazoló pecsétje mostantól az Irma-forrásnál található OKTPH_85_1 számú bélyegző. Utána pedig az új pecsételőhelynél ne felejts el pecsételni. Külön helye nincs a füzetedben csak nyomd be a legutolsó mellé ahol van hely.
süti beállítások módosítása