Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Hiányzik...nagyon hiányzik...

2017. május 01. - mosolyszem
Hát blogírás elmaradt...mivel péntektől vasárnapig nem volt sehol netem...

Word-ben azért megírtam, magamnak a naplót, mert jópofa kalandok voltak. Vasárnap Tornabarakonyig eljutottam, este irány szállás. 

Ekkor történt egy nagy baleset...
Nem, nem velem, hanem a icipici notebookommal. :(

Véletlenül ledobtam. Baleset után sajnálatos módon nem kapcsol be a gép...gép meg szükséges az úton, mivel ezen kerestem mindig szállásokat.

Így, tehát 2 nap szünet helyett 5 nap lesz/lett. Na, de holnap megoldom a gépet, aztán csütörtök futáááááááás Tornabarakonyra és mehet tovább a kaland. :)

Őszintén szólva, rosszul voltam délelőtt, hogy nem vagyok úton...élvezem minden percét még akkor is, ha durva akadályok is vannak út közben...már ma hiányzik...

Menni akarok!!!

Ui.: 28-án Patak úszás is volt...29-én eltévedtem...30-án fáztam..(ha véletlenül meg lesz a napló írás a gépen, majd megosztom, mert jópofa volt az összes napocska.)
Egy tanács túrázóknak: Tessék vinni fürdőruhát is az útra, mert bizony van olyan hely, ahol nem lehet szárazon túljutni a patakon. :Ddscf3244.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://onmagamhoz.blog.hu/api/trackback/id/tr3012472447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása