Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Ezt már féllábon is megcsinálom...

2017. június 16. - mosolyszem
Na szóval, ahogy tegnap is írtam, ma eljött a várva várt nagy nap...

Amikor elkezdőzik a visszaszámlálás...Már csak 10 nap és kérem szépen oda érek önmagamhoz :)
(persze ez egybe öröm és szomorúsággal tölt el....szomorú hír, mivel vége lesz a kalandnak, de nagy, nagy és nagynál is nagyobb öröm...ugyanis meg lesz önmagam Írott-kővel).

10 nap úgy, hogy jöhet óriási fájdalom...jöhet akármilyen jégeső...jöhet akármilyen éjszakai mínuszok vagy épp 50 fok. Ezt már ahogy sógornőm is írta: Ezt már féllábon is megcsinálom! :D

Ma kivételesen jól jött, hogy nem vagyok képes sose időben elindulni. Így legalább Gyöngyösi csárda nyitva volt...tudtam rendesen ebédelni, levessel együtt. Ha korábban indultam volna, akkor hát zárva lett volna még.

Amúgy nem volt messze, pedig ma ez az távolság volt a leghosszabb. Csárda után Rezi jött, ami nagyon közel volt, viszont itt meredek részek voltak. Ma Rezi meg Zalaszántó közötti erdős rész tetszett a legjobban, jó volt visszatérni igazi erdőben. Erdő közepén álltam meg egy kis pihenésre, fák társaságában hallgattam zenét..ezután nem sokára beértem a faluban, ahol kiderült bolt nem 17-ig van nyitva, mivel a nyitvatartási tábla csak dísz az ajtóban. Legalábbis a boltos ezt mondta. Így hát szállásból még vissza is mehettem vásárolni.

Szálláson a nő elég vicceset kérdezett...
"- Nem unalmas egyedül? " ... :D

Még mindig nevetek rajta... :D  Hát pont azért kalandos, mert egyedül járom...ha tudná mennyire nem unalmas, máris rosszul lenne, mentőt is kéne hívni hozzá..

Holnapot is várom, ugyanis úgy tűnik meg lesz Kéken utolsó táncom is az esővel...kíváncsi vagyok milyen táncra hív. Még szerencse este szállásra megyek.

Idézet:

"Valamivel több mint egy hónapja jártam a PTÖ-t. Ez valahogy egyszerre tűnt hosszú időnek, s közben mintha épp csak megkezdtem volna leásni azért, amiért voltaképpen idejöttem. Mintha még mindig az a nő lettem volna, akinek lyuk tátong a szívében, de az a lyuk szinte észrevehetetlenül egyre kisebbre  zsugorodott."

/Következő napi cél: Sümeg...és ahogy írtam, már csak 10 nap/

(kép: ez még Keszthelyen készült)

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

olahtamas- 2017.06.16. 07:04:27

Akkor elkezdődhet a visszaszámlálás, benne vagy a napi 20km-ben, és az időjárás sem szélsőséges, úgyhogy ennek meg kell lennie!
Némi bozótharc maximum, bár remélem a mi 7 fős kis csapatunk valamelyest a Szajki-tavak- Ötvös szakaszt, mert valahol azon a tájékon lehet esélyes a szembe találkozásunk :)
Szóval hajrá, és remélem majd személyesen is gratulálhatok a kitartásodhoz ha az égiek is úgy akarják :)

mjzs 2017.06.16. 07:34:57

A Sümeg utáni szakasz elég sík, nem lesz túl változatos, de ez is az ország, az út része. Vízvételi lehetőség se nagyon lesz Szajkig, max Kisvásárhelyen, ahol a pecsét mögötti házból mindig szívesen adnak vizet. Szajkon viszont csomó büfé, étterem, szállás, eszem-iszom vár. Hajrá. Kemény vagy.

kakukKata 2017.06.16. 09:38:54

Szia! Igen, nagyon jól gondolod, milyen lesz a vége :-) Óriási öröm és még nagyobb hiányérzet, mert végére értél az útnak. De mindig lesznek új utak és új kalandok, Te pedig már tudod hogy erős és bátor vagy, és meg tudod csinálni, amit eltervezel. Remélem Írott-kőnél megmutatod nekünk a megtalált önmagadat, akár a szépséges akár a másmilyen formádban leszel. Az írásaidból mi már tudjuk hogy belül szépség van!

Smith W. 2017.06.16. 11:18:38

Ha esetleg belefér az időbe és van kedved (bár mondtad, hogy nem nagyon teszel kitérőket), akkor érdemes a kilátás miatt felmenni Tátika romjaihoz. Írott-kő előtt ez az utolsó nagyobb emelkedő, és itt láthatod utoljára a Balatont. :)
Mint ahogy már írták előttem, innentől nagyrészt sík terep lesz, Tátika után pedig nagyon sok aszfalt, egészen Kisvásárhelyig. Nekem egyébként sokkal jobban tetszett ez a rész, mint ahogy azt előzetesen vártam.
Ami nagyon fontos, hogy Sümegen mindenképpen jól töltsd fel a készleteket, mert Sümeg után, egészen a Szajki-tavakig nem lesz lehetőség sem ételt, sem italt beszerezni/vásárolni. Pihenőhely sincs igazán, út szélén, fatuskókon, rönkökön lehet megpihenni.
A tavaknál tényleg van büfé, de azok nyitvatartása igen változó.
Lehet, hogy furcsa lesz elhagyni a hegyeket, de érdeklődve várom, hogy fog Neked tetszeni ez a vidék. Jó utat!

olahtamas- 2017.06.16. 11:49:46

@Smith W.: Igaz, a Sümegtől a Szajki tavakig nem sok lehetőség van, de mi a Vágtató csigák túracsapatával szombat este Sümegen szállunk meg, és autóval tudunk adott esetben segíteni. Bár szerintem Andi simán leküzdi az akadályokat :)

mosolyszem 2017.06.16. 20:12:32

@olahtamas-: Hát holnap Ötvösi útig terveztem a napot... :D
Abban remélhettem, hogy lesz valahol pihenőhely az éjszakázásra :)

Smith W. 2017.06.16. 22:18:27

@mosolyszem: Kiépített pihenőhely nincs, de még egy pad se, amin megpihenhet az ember. Még a magaslesek jöhetnek szóba, abból van pár. Az ötvösi út előtt a Dergecsi-erdőben is vannak, és nem sokkal utána is, elég gyakran. A Szajki-tavak 28-30 km-re vannak Sümegtől, a terep nem kimondottan nehéz, esetleg meg lehet próbálni odáig is eljutni. Ezen a részen talán a vidék "egyhangúsága" lehet rossz, de ezt azért csak óvatosan írom le, mert mint már mondtam korábban, számomra sokkal jobban tetszett ez a vidék, mint vártam.
Ami valószínűleg a segítségedre lesz, az az, hogy holnap várhatóan nem lesz olyan meleg mint az elmúlt napokban.
Ma végül volt tánc az esővel? :)

olahtamas- 2017.06.17. 04:00:32

@mosolyszem: Ha gondolod, a mai nap végén be tudlak vinni autóval Sümegre, onnan reggel meg van 10 órakor busz Ötvösre!

olahtamas- 2017.06.17. 06:00:11

@olahtamas-: Ja és ha nincs szálláslehetőséged, akkor a mi félnyugger csapatunk lányszobájában is megoldható a dolog,
de annak komoly nehézsége, hogy mi 22-23 óráig gitározgatni szoktunk ám :)
indavideo.hu/video/levezeto_utcazene_a_tatraban

mosolyszem 2017.06.17. 06:55:19

@olahtamas-: Hát lehet elfogadnám az autózást meg a szállás lehetőséget. :D
Zene meg jól fog jönni lelkemnek.. ;)

olahtamas- 2017.06.17. 08:29:30

@mosolyszem: Mi szerintem 16-17 óra körül végzünk majd ha nincs telefonod a kekturazzunk kukac gmail címem a túrázós telefonomra jön.

mosolyszem 2017.06.17. 08:45:23

@kakukKata: Ha addig is jól lesz lábam, lehet ugrálva mutatom meg magam. ;) :D

kakukKata 2017.06.18. 20:37:12

@mosolyszem: Cigánykerekezni is tudsz? :-)