Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Strand...kilátó...erdő

2019. május 27. - mosolyszem

Már Balatonendréd is megvan...

Előző este, amikor beértem Földvárra láttam büfét az állomáson. Megnéztem az étlapot és hát tök olcsón lehet reggelit kérni..
Így reggelit itt kértem tükörtojást pirítóssal. Nagyon jól esett. Tescoban is beugrottam, mivel tudtam vasárnap kis boltok nincsenek nyitva. Örültem, hogy lesz kajám mára is.

Ezután 9-10 között elkezdődött a napi kaland. Én-időt délelőttre raktam, amikor park mellett kell menni. Mivel láttam füzetben, hogy ez lesz legjobb hely a napban...Szóval strandon élveztem az életet. Nem tudom miért, de ilyenkor életkedvem mindig jelen van.
Közben családosok is jöttek. Ekkor szokott az lenni, hogy jövőre nézek..."majd én kis családommal is ilyen jót fogunk szórakozni"...milyen jó lesz...stb.
Önmagam mosolygott, de nem mondott semmit.

Kis idő után éreztem, hogy ideje tovább menni. Hiszen messze van még a napi cél..
Szántó hamar meg lett, mehettem tovább a hegy felé. Közben csalódottság lett, mivel kiderült, hogy itt találkoztam volna sparral is...spar aki rántott húst is adhatott volna, meg tök jó ételeket, de most már mindegy.

Római út jött, ami elvitt Szamár-kőhöz...ebéd, aztán kilátó..
Hűű de király volt ott. Szépséges onnan is a látvány.
Jöhetett az erdő, ahol Vaskereszt várt meg kopjafa. Végül utolsó állomás az az Balatonendréd ami zöld jelzés vitt be

Na itt viszont olyan történt, hogy azt mondom angyalok vannak. :D
Tornyos büfét kerestem a pecsét miatt. Egyik embertől megtudtam, hogy már nem működik. Kérdeztem van-e másik. Falu végén jobbra van...így hát elindultam. Közben viszont találkoztam önkormányzattal. Gondoltam megnézem közelebbről is, megnézem a nyitva tartást. Erre egy pasas jött ki a házból. Nagyon megörültem...
Mutattam, hogy pecsét kéne...és kérem szépen..
Kedves hölgyeim és uraim. Vasárnap este 8 órakor lehet pecsétet kapni a önkormányzatból. :D
Persze szerencse is kellett, de én ezt nem hívom szerencsének. Hiszem van valaki ilyenkor mellettem.

Most meg várom a hajnalt...hosszú nap lesz a cél előtt...

Egyébként bírom gps-t is. Tök mókás, hogy mindig meg kell találni rajta a helyes utat...játékos...önmagamnak aki örök gyerek, ez nagyon bejön. :D
Ezen napon is megtaláltam az egész utat.

Ahogy gps, úgy olvasás is bejön. Jöhet is szokásos idézet:

"Épp ezért megfutamodni a harctól, ez a legrosszabb, ami megtörténhet velünk. Rosszabb, mint vereséget szenvedni, mivel a vereségből mindig tanulhatunk valamit, de a megfutamodással csak ellenségünk győzelmét hirdetjük."
(Paulo Coelho)

(Kép: Szijártó Balázs)

Ui.: Önmagammal meg vágy elengedésről beszéltünk.

Mindig az volt a bajom, hogy oké el kell engedni...legyen inkább szabad, de onnan csináljam?

Erre sok idő után, most rájöttem.
- Andi csaj! Meg vaaan! - ugrált örömében önmagam - Ne vágyakozásból éljél...Ne jövőt nézd..ne nézd, hogy milyen kis családod lesz..Hanem légy jelenben! Nézd a jelent! Keress bele a jót, szépet és az élvezhetőt. Csinálj olyan dolgokat, ami örömöt okoz. Ez által a vágy melletted lesz, de már szabad lesz, mert nem kapaszkodol belé...

- Hát akkor jöjjön a jelen...- válaszoltam én.

/már csak 2 nap...vagyis holnapután cél lesz.../

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

olahtamas- 2019.05.27. 07:14:38

Az elengedés képessége az nagyon jó!
Nem érdemes sokat rágódni, hanem tovább kell lépni!
Most hétvégén nekem sem azt dobta az élet, amit terveztem, pedig jó lett volna földváron lenni barátokkal, még talán össze is találkozhattunk volna :)
De gyorsan túl léptem ezen, péntek este Balatonföldvár helyett Budapesten buliztunk egy jót, szombaton elmentünk a természetfilm fesztiválra ahol jót beszélgettünk a másfélmilliós stábtagokkal, sok szép filmet láthattunk, jó volt látni a díjazottak örömét :)
Vasárnap meg elmentünk a Börzsönybe kirándulni így teljesen kerek hétvége lett öröm és boldogságosság :) Remélem neked is örömtánc lesz a holnapi megérkezésed, akár esik akár nem!
Mi esőben ezt szoktuk énekelni:
youtu.be/eYijmTRJJFM
Így esélye sincs az esőnek, hogy bármitől elvegye a kedvünket :)

mosolyszem 2019.05.27. 18:29:28

@olahtamas-: Na azért örülök, hogy jó lett a hétvége neked is.
Örömtánc így is, úgy is lesz..hiszen megkaptam úttól amire vártam . :)
Ma már jól is esett a kis eső. ;)