Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Egy jó nap

2019. május 17. - mosolyszem

Hát azért lassan megjön a boldogságosság is az útra.. ;)

Ma elég jól ment a kaland...
Jól esett friss levegőn felkelni, reggelizni és készülni. Csodás látvány várt, amikor elindultam lefelé a faluban. Persze buszt már pedig pont elértem.. :D
Még 5 percet se vártam rá, idővel meg szarul jártam volna, ha elkésem.. :D
De szerencsére én Andi csaj vagyok, mindig mindent utolsó percben érek el :P

Tapolcán volt átszállás, 30 perc várakozás is tökéletes volt...elmehetem olló venni (kiderült reggel, hogy otthon hagytam), hála istennek kaptam is. Plusz vásároltam italt / ételt.
Ezután jöhetett Zánka a mai kezdőpont volt. Indulás Hegyes-tű felé..elég jól ment. 2 óra és már ott is voltam.
Csodás látvány van ott is.

Kicsit ettem a kis hidegben, aztán mentem tovább. Itt kicsit másfelé mentem, mint füzet írja, mivel gps és térkép nem tudott egyetérteni egymással, én meg inkább gps szerint mentem. Pontosabban Bálint-hegy felé, onnan Hegyes-tó és innen találtam meg Nyálas-tavat ami már füzet szerint is arra felé kell járnom.
Ettől már nem volt messze Fülöp-hegy...imádtam a helyet. Azt hiszem egyszer csinálok Révfülöpös nyaralást is. :D

Lemehet megtaláltam a kávézós padomat is, ahol Balcsival lehettem kis időt.

Ecseri templom-romnál kezdett sötét lenni, de füzet alapján láttam, hogy nyugodtan elmehetek Ábrahámhegyig, hiszem erdős rész nincs, így hát tízre ide is értem Ábrahámhegyre. Pecsétet holnapra hagytam..

Jó eső nap volt a mai. :)

 20190516_191605.jpg
( Ma kivételesen lett képem...ugyanis Fülöp-hegyen egy terepfutós srác is kilátóban járt, így megkértem, hogy csináljon már egy fotót. :D
Kicsit nem a legjobb képem, erősen nevetek rajta...de most egyszer elnézem önmagamnak... )



"Angyalod arca mindig látható, amikor a világra szép szemmel tekintesz. Ő az a patak, a mezőn dolgozó földművesek, a kék ég. Az az öreg híd, amely megkönnyítette az átkelést a vízen, és amely magán viseli a névtelen római legionáriusok keze nyomát, ebbe a hídban is benne van az angyalod arca."

(Paulo Coelho)

A bejegyzés trackback címe:

https://onmagamhoz.blog.hu/api/trackback/id/tr6214831414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

olahtamas- 2019.05.17. 18:18:18

Vigyori :)
Nem baj, legalább látszik, hogy a boldogságosság tölt el!
Beléphetsz a mosoly klubba :)
süti beállítások módosítása