Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Pihenőnap...aztán majdnem sírás..

2019. május 15. - mosolyszem

Hát azért pihenőnapok is jól jönnek. :)
Ilyenkor jobban lehet gondolkozni, mivel nem kell az útra figyelni.

Azt hiszem Ranneket sikerült elengedni, nincs az fejemben, hogy föl jöhetne...belátni kellett, hogy laza kapcsolat nem kell ide. Másik meg nagyon is látott, hogy nem illünk össze...
És arra jöttem rá, hogy Ausztriai csávó nem véletlen, hogy pont azon estén jelent meg a buszon...
Véletlennek nincsenek...ő is kellett hozzá, hogy vége legyen...
Vagyis azt kell mondjam, ezt így kellett történnie, és így rá nézni a hetekre kicsit már más. Talán így könnyebben megyek majd tovább is.
Persze leckéket beírtam az agyamban...mert ki is lehet, azért ezeket kerülni..



Szóval pihenőnap meg volt.

Ma indultam Lesenceistvánra...szállásra.
Hát ide út közben, majdnem sírtam is...esős tánc nem esett jól, aztán nehezen találtam meg Lakatos pincét...rossz buszmegállóban szálltam le...amikor elindultam gyalog másik falu felé, legszívesebben nem is mentem volna tovább.

De hát féltem, hogy ha nem megyek szállásra, akkor otthoniak aggódni fognak, mivel kiderült, hogy telcsi is lemerült. Szóval nem érnek volna el, így hát mentem tovább embert keresni...egy-két ember nem volt segítőkész, de aztán egy pasas végül kedves volt, netet is elővette, aztán tanácsot is adott. Innentől már ment a dolog...
De ehhez kellett 2 km séta, egy új busz, egy kis szomorúság, egy-két nem kedves ember, újabb 1-2 km séta. Pontosabban 3 órás szórakozás a táncban.

Végül nagy boldogságosság is meg lett, amikor célba értem. :D


58682475_2368277856536293_2199010237506125824_o.jpg
( Kép egy kedves ismerősöm..Szijártó Balázs képe.  Mostantól úgy gondoltam, ő képeit fogom megosztani, mivel szerintem tök jó képeket csinál. Ha már én úgyis nem csinálok, lehetek ő táj képei itt.  Leszek nem Magyarországi is, szerintem néha jól jön az is. :) )

A bejegyzés trackback címe:

https://onmagamhoz.blog.hu/api/trackback/id/tr5714829150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása