Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Ágy...

2019. május 11. - mosolyszem

Hát aki feltalálta az ágyat annak nagy pacsit  küldök neki, akárhol is van ő.
3 nap után igazán lehet élvezni az ágyban olvasást vagy épp semmi tevést.

Igen meg van első pihenős nap is. Hajnalban, reggel még bejártam egy szakaszt Dörgicse faluig, aztán jött buszos utazás Pestre.
Reggeli túra elégé élvezetes volt, mivel jelzés nélküli úton is menni kellett, főleg ez miatt egyszer-kétszer még össze-vissza járás is volt. De gps barátommal megtaláltunk a helyes utat. Igaz közben erdős részen is menni kellett, ahol fák, bokrok és ágak által csak akadályokban ment az testem szörnyeteggel. Végül kikerültünk a sárga jelzésre...itt már ment az irány.
Nagy szerencse az volt,hogy 10:09 kor indult a busz, amivel jönni kellett és én 9:56 kor értem be a buszmegállóban. Szóval pont annyit szórakoztunk erdőben a jó irány miatt, amennyit kellett...

3 körül be is értem a házban. Kellemes zuhanyzás jött aztán leültem az ágyra és rájöttem én innen nem akarok futni az előadásra...főleg úgy, hogy fájdalmak is előjöttek és még nem is ettem semmi rendeset ma. Kicsit gondolkoztam mi, hogy legyen, aztán meg hoztam a döntést. Inkább palacsintázót utána meg az ágyat válaszoltam blog írással.
Legalább nem 22 vagy 23-kor kerültem az ágyban, hanem 7kor... (előadás 9-ig tuti tartott volna).

Holnap se fogok sietni, 11-ig kell elhagyni a szobát, így hát majd 10 után kimegyek a levegőre..addig hajat mosok, kiélvezem a svéd asztalos reggelit és pihentem a lábfejeimet.
Ma elkezdett fájni, de szerencsére Andi csaj már tapasztalat nő lett ezen téren. Szóval ma már tudom sebtapasz csodákra képes. :)

screen-shot-2014-12-11-at-3_33_10-pm.png



Ui.: Na kis idézet, aztán jön a boldogságos alvás egy ágyban.

"Elővettem a zsákból az órámat, és a karomra csatoltam.
- Így rosszabb lesz - jegyezte meg Petrus-, ugyanis az idő nem olyasmi, ami mindig ugyanabban a ritmusban telik. Mi határozzuk meg az idő ritmusát."

Engem meg, talán társ vágyakozás közben nem kéne felrakni az órát.. és nézni, hogy mióta is van a vágy nálam.

Most csak egy mondat tudott jönni az idézethez, mivel ebben percben átadom maga az alvásnak ami kivételesen ágyban van! Te meg köszön meg az ágynak, hogy van neked!

A bejegyzés trackback címe:

https://onmagamhoz.blog.hu/api/trackback/id/tr4614821314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása