Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Másfélmillió lépésem önmagamhoz

1. nap amikor mentem is...gps jó barát

2019. május 09. - mosolyszem

Ha napsütés van akkor bizony Andi csaj lábaiban nincs megállás...ugyanis tegnap napi célnál is tovább ment. Balatonfüred helyett Aszófőn állt meg.
Nem is baj, mivel ma újból borult az ég, szóval lehet nem tudok annyit menni amennyi jó lenne. De Tihany tervben van.


 Tegnap rácsodálkoztam, hogy hogyan tudtam egész Kék-et megtenni gps nélkül...tegnap 3 szor is majdnem más felé mentem, pedig ez szakasz legnagyobb része kéken megy. Aztán azt hittem gps-vel unalmas lesz az út, mivel ő mutatja irányt én meg csak egyszerűen megyek, mint egy jó kislány.
Hát tévedtem...csupa kalandos az út gps-vel is. :D 
Bevisz olyan helyekre, ahol bizony csak ésszel lehet kijönni, aztán megtalálni a kerülőt.
/Az a szerencse, hogy amikor haza menekültem akkor egy illető természetjáró szövetségben segített a gps használatában. Tehát haza menekülés se volt hiába való. /

Mindig ez jön ki végén, hogy nem volt hiába...hogy nem lehet véletlen stb. 
Talán kalandoknál is igaz ez? Igaz első 4 hónapja ennek az évnek nem hiába lett olyan amilyen? 
 - Na lehet ezen gondolkozom majd ma... - gondolta önmagam.

win_20190508_13_36_11_pro.jpg

Idézet:
" Végül pedig azt mondta, hogy a kardod várni fog rád egy bizonyos nap meghatározott órájában, annak az útnak egy adott pontján, amelyet végig kell járnod."

A bejegyzés trackback címe:

https://onmagamhoz.blog.hu/api/trackback/id/tr7114815882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

olahtamas- 2019.05.09. 13:11:56

A GPS nagyon hasznos eszköz! Hatékony használatának megtanulása hónapokat vesz igénybe. Persze az alapokat hamar el lehet sajátítani, de rengeteg apróságot csak használat közben tapasztal meg az ember.
A kéktúra esetében azért volt könnyebb a dolgod, mert azokat a jelzéseket nem rég újították fel, de a Balaton környékén sok olyan jelzés van, amit hosszú évek óta nem tartottak karban.
Még szerencse, hogy ott a Balaton, mint tájékozódási pont :)
Holnaptól indul az Ultrabalaton futóverseny, jó sok emberrel fogsz találkozni a hétvégén!
Jó kirándulást, vidám napot!

mosolyszem 2019.05.10. 00:39:34

@olahtamas-: Igen azt mondta pasi, aki segített, hogy amikor hazaérek majd mutat ezt-azt gps-en. :)
Holnap Ultrabalaton? Nem is tudtam...akkor ember hiányban nem leszek. :D
süti beállítások módosítása