Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Félelem az, ami akadályt ad?

2019. február 15. - mosolyszem

Önmagam álmodozott... én meg azt hiszem rájöttem valamire.

- De jó lesz, amikor szerelem meg fog jelenni az életemben! - ábrándozott önmagam.
- Hát ja - egyszerűen válaszoltam csak.
- Meg amikor, vele megyünk Szegedre csúszdázni.
- Aha...
- Hűű, aztán ott lesz, amikor Balatonaligán együtt nézünk a naplementét...
- Jó lesz...
- Jaaa és azon augusztusi éjszakán, ott  a focipályán egymás mellett lefeküdve, élvezzünk a hullócsillagok társaságát...közben meg szól kellemes zene...és ölelések...
- Persze az is jó lesz.. - vártam mikor lesz vége az álmodozásnak, hiszen egy pasi sincs láthatáron, akkor meg minek az álmok.

Közben én mire jöttem rá?
Vágyok természetesen én is társra...akkor miért ilyen pasikat vonzok be az életemben? Akik csak x-et akarnak, ráadásul nem is árulják el, hogy menyasszonyuk van...
 Valahol én is csak x-et akartam vagy keresek?..

Szóval amire rájöttem az, hogy társra vágyok,  viszont közben azt hiszem félek elhagyni az önálló/független életet.
Hogy értem? Rágondolok milyen jó lesz társsal lenni...szeretet kapni...figyelmet kapni...sok-sok öleléseket..
Pár perc után, aztán rám jön félelem. Elhagyni a független életet, illetve egyedülálló életmódot az albérletben? 
Ahol most elég csak két naponta mosogatni, hiszen senki nem szól érte, ha ott áll...
Ahol elég csak akkor mosni, amikor épp elfogyni a tiszta pulóverem...
Ahol nem kell napi szinten főzni...ha meg főzök, akkor 3 napig is van kajám...
Ahol nem gáz, ha egy-két kaja szarul sikerül...önmagam szerencsére megbocsátja...
Ahol akkor takarítok amikor erő/kedvem van...

Mindemellett ott van, hogy nem leszek szabad...

Társra vágyok, miközben ilyen gondolatokat gyártok.
Na akkor szerintem, ha akarna akkor se tudna bejönni az életemben. Hiszen nem vagyok 100%-osan nyitott az új kapcsolatra. 
Azt hiszem dolgozom kell magamon, hogy nyitott legyek...hiszen csak, így tud jönni az a szerelem.

Munka jön...el kell hagyni ez a félelmet! Mivel félelem az, ami akadályt adhat.
- Sok sikert hozzá! - gyorsan reagált rá önmagam - Ja és ne feledd veled vagyok! ;) 

lufi-kk-320x180.jpg

Ui.: Szóval repüljön el és tűnjön el, ahogy lufi az égen...végül meg jöjjön elő a fény. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://onmagamhoz.blog.hu/api/trackback/id/tr3814627614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

olahtamas- 2019.02.18. 10:37:28

Nem Mr. X-et kell keresni, hanem Mr. Ő-t !
Minél idősebb az ember, annál nehezebben adja fel az egyéni szabadságot, de ha megtalálja a nagy Ő-t, akkor gondolkodás nélkül elengedi a szabadságot, hiszen a szerelem mindent legyőz!
süti beállítások módosítása