Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Pofára esés...

2019. február 07. - mosolyszem

Önmagam pofára esett...

- Én megmondtaaaaam! - máris rávágtam neki.
- Hallod...Azon szar reggelen én nem segítettem lélekben neked?
- De...
- Mondjuk, akkor most nem tudnál mást mondani ahelyett , hogy "én megmondtam!" ?

csend...csend..
- Hát gondolkozom kell...
- Oké, közben azért induljunk el a melóba. - zárta le a beszélgetést önmagam.


Ui.: Egyébként x nagyon jó volt, ahogy mindig...esés nem ettől lett.



thoughts-on-the-end-of-the-world-the-end.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://onmagamhoz.blog.hu/api/trackback/id/tr5014612662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása