Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Tánc a jégesőben...

2017. május 07. - mosolyszem
Azt hiszem 45 nap után kimondhatom majd, hogy mindenen átmentem...
Miért mondom ezt? Mit kaptam ma? Hát persze egy jégesőt...

De kezdem inkább az elejétől.

Szóval reggel nálam volt a szerencse, fél 6-ra kellett kimenni buszmegállóban (mivel reggel csak ez a egy volt, ami Kelemérre ment). Amikor kimentem szakadt az eső, de nagyon, nagyon. Hol itt a szerencse? Amikor beért a busz Kelemérre, észre vettem, itt bizony nincs se milyen eső, sőt úgy tűnt nem is volt.
Így hát 6 után pár perce, elindultam Putnok felé. Nagyon kellemes séta, eső nélkül. Városban még napfényt is kaptam.
Putnok kifelé jó volt látni, hogy elhagyom Cserehátat és láttam Bükköt ahová mentem/megyek. Itt leültem a fűben és élveztem a tájat. 
Ezután készültem újból erdőben Uppony felé, 15 percet voltam már erdőben és ekkor, ekkor üdvözölt a jópofa jégeső...vagyis másfél órán át táncoltam a jégesőben (persze volt sáros tánc is). Tánchoz zene is szólt, amit ég csinált, jég meg erősen táncolt velem. És mit csinál jópofa jégeső, amikor Upponyba érek? Természetesen megmutatja napfényt is...

De ekkor már csupa vizes lettem és mindenem is...hiába nagy tánc volt.

Viszont örülhetem, hogy Uppony volt a mai cél és helybe is van a szállásom. 14 után be is értem.

Tehát könnyű napocska volt, lábaim bírták...azt hiszem alszom ma is egy nagyot, mert kell erő jövőhétre, főleg hétvége felé a Mátrában.

Zárás: Erdőben jégeső üdvözölt, amikor meg Putnokba beértem, nagy nagy vau,vau dal üdvözölt. (persze eddig is volt ilyen, de itt azért erősebb volt a dal).

Jégeső miatt viszont erdő társaságát nem tudtam élvezni, pedig fenyves rész is volt, ami nekem a kedvencem.

Holnapi cél: Bánkút

 

dscf4586.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://onmagamhoz.blog.hu/api/trackback/id/tr5512487591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása