Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Pillangós séta...

2017. április 26. - mosolyszem
Hűűű, de jó volt tegnap szállásra érni...várt rám körte, margain, sőt kaptam mára nescafe-t is. Oké, pasas fura volt (tök hülyének nézett), de azért kedves volt.

Beértem, aztán írás helyett alvást választottam.

Mi is történt tegnap?
Bózsván van egy icipici tó, ott megettem  a reggelit, aztán fél9kor sikerült elindulni. (Jó lett volna kicsit előbb).

Nagyhuta és Vágáshuta jött...Ezen szakaszon fantasztikus volt menni, végre vége lett a kaland parknak. Nem voltak nagy dombok se.. Miért mosolygottam sokat ezen úton? Hát, mert csodálatos látni, hogy nem megyek egyedül mivel velem voltak a pillangók. :) Volt itt minden fajtából, és összes szépséges volt. (próbálkoztam a fotóval, de kevés sikerrel jártam...csak ezt egyet sikerült, ami képen is látható).

Vágáshután egy félórás pihenő, aztán neki vágtam utolsó szakasznak...
Ami keményebb út. Kalandpark itt se volt, viszont kemény fel felé mennések voltak. Viszont csodálatos volt a szellő/szél dala. :) "Hallgasd a szél édes dalát" itt tényleg dalt szólt. 
Út közben kicsit bizonytalan lettem, mivel Bányi-nyereg elég hamar meg volt, viszont Nagy-nyugodó még durvára messze volt, és ahogy írtam kemény domb vagy hegy volt (nem tudom hogy kell nevezni.. :D mondjuk számomra, testemnek inkább hegy a jó szó)
Aztán Nagy-nyugodón már megnyugodtam, tudtam jó úton vagyok, nem hagytam el a elágazást, mivel rájöttem, hogy ez az, ahol be kell fordulni a Sátoraljaújhely vá.-hoz. Táblák tényleg elég rosszak...

 

Végül este 6 körül beértem a városban. Megláttam egy pizzázót, máris megálltam és beugrottam egy tejszínes-gombás tésztára...úgy gondolom megérdemeltem. Kaja után Vasútállomás és szállás..

Zárás: Legjobb pillangókkal együtt séta volt...meg kemény úton a szél dala...egyszer megálltam, leültem és csak hallgattam az éneket, közben meg néztem a dombokat.

Ma Eszkála erdészház a cél.

dscf3982.JPG

 

A bejegyzés trackback címe:

https://onmagamhoz.blog.hu/api/trackback/id/tr6312454945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása