Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Ingyenes kalandpark...az erdőben

2017. április 25. - mosolyszem
Mit mondok első nap után?
Hát ez csodálatos!!!

Csupa nagy betűvel.

Mondhatom tegnap minden, minden volt...

Reggel volt jó  meg rossz is. Kifogtam sulis buszt, amivel Hollóházára mentem, és hát kis srácok nem igazán voltak jófejek. Egész végén nevetek...pedig megnéztem nem fogyott a nyálam. Talán kicsit nyitva volt szájam? Vagy vicces volt, amikor mosolyogtam? Igen mosolyogtam, mivel táj látványától rám jött a boldogság érzése. :)
(Srácokat mondjuk leszartam...kicsik voltak. Ilyenkor mindig eszemben jut, hogy milyen szerencsés voltam amikor suliban jártam. Egy gyerek se zsúfolt vagy nevetett ki...Hála szüleimnek, tanároknak meg gyógypedagógusomnak.)

Busz után 8:13-kor elkezdőzött a nagy kalandom...
Első állomás Bodó-rét. Igen mentem és csak mentem fel felé. Aranyos volt ez szakasz, mivel csupa jópofa akadályokat állított elém...faágakkal, sőt fatörzsekkel is, így nem csak mentem, hanem mászókáztam meg törpe módon kellett járnom (törpe mód jelentése: faág, fatörzs alatt járás).

Fárasztó volt, de végül oda értem. Viszont réten rossz hír mondott a szörnyeteg (táskám)..."Elhagytad az innivalódat". Hát ennek nagyon, nagyon nem örültem...gondolom mászóka volt a hibás. Igen, így Füzérig nem volt vizem.

 Na de mi jött ez után?
Hűűűű...volt itt hó, sár, sárfolyó. Talán legjobb mégis az volt, amikor  csúsztattam...Nem, nem hó miatt (az kevés volt) hanem, nagyon meredek úton kellett menni és nagy nagy sár is volt, így hát ez olyan volt, mintha szánkóztam volna, csak épp szánkó nélkül, elég volt hozzá a lábaim is...

 

Végül délutántól kellemes séta várt rám Füzértől-Bózsváig.

 

Zárás: Szóval volt itt ingyenes kalandpark, fatörzzsel, csúszással és sok napfénnyel. :)
Lehet várni mai kalandot...ami Bányi-nyeregig (Sátoraljaújhely vá.) fog tartani.
(Kép: Kis-Milicen készült.)
dscf3918.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://onmagamhoz.blog.hu/api/trackback/id/tr512452221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása