Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Leckék...újratervezés...holnap "Indul a mandula!"

2017. április 23. - mosolyszem

Pálháza!!!! (képet is már itt csináltam ;) )

Bizony Pálházán vagyok, innen megyek, majd Hollóházára...ahol "Indul a mandula!" mondat lesz érvényes. :)

Megígértem, hogy leírom, mi is ez az újratervezés...mitől lett tudatosabb indulás, mint tavalyi.
Nyáron sokat gondolkoztam, hogy miért is lett vége az útnak úgy, hogy nem célból jöttem haza.
gondolkoztam..

gondolkoztam....

Rájöttem, hogy bizony nem voltam tisztával a 2ezer km-rel 

1. Lecke: Ez gondolat végén, úgy láttam jobb lesz elsőre csak Kék-túrát megcsinálni. Vagyis Hollóházáról indulok és meg nem állok Írott-kőig. (Legalább, most már nagyon kedves Zoli bácsinak is megfelel a blog címe. :D ) 

Rájöttem, az nem volt jó, hogy sokszor nem volt szállásom...amiből az lett, hogy nem tudtam kipihenni magam...ezáltal meg nem tudtam élvezni az utat, mivel fáradt voltam.

2. Lecke: Szállás kell minden este...

Rájöttem, hogy amikor hosszú utat néztem, mindig távoli célt láttam...ami ugye durvára messze volt...túl távolinak tűnt a cél.

3.: Lecke: Napi célok kellenek...hogy nem végső célt, hanem kisebb célokat nézem...így napi sikerek lesznek. Sőt napokat is tudom számolni (Királysááág!)

4.: Erre nem "rájöttem", hanem elhatározást hoztam km kapcsolatban, azt hogy, napi út nem lehet 25km-nél több. Úgy gondolkoztam, ez nem sok, ez mellett oda tudok érni szállásra, sőt talán helyi sétát is tudok csinálni.

Amúgy leckéket le lehet fordítani az saját életükben is ám. ;)
1.: Nem kell egy célnak máris óriásnak lennie, legyen kisebb célok is. Sok kicsiből, meg megszületik a nagy cél. Légy türelmes ;)

2.: Alvás, pihenés fontos! Ez nélkül nem tudsz feladatokat csinálni...dolgozni...de legfőképpen élvezni az hétköznapokat is.

Ui.: Szóval kullancs-oltás, gps vásárlás mellett ezeket hoztam meg az új nagy kalandban...ami 56 napos lesz, de közben 2 nap szabadnap lesz, amit Pesten használom ki egy koncerttel összekötve. 

Holnap Bózsva a cél... :)
dscf3848.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://onmagamhoz.blog.hu/api/trackback/id/tr2012448687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása