Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Első kemény nap...

2016. április 27. - mosolyszem

2016.04.26. Szombathely

 

Hát igen... meg volt első kemény napom. Annyira kemény volt, hogy rájöttem
(itt kis időre abba maradt az írás) Miért? Rám hívták a rendőrséget. :D
Pedig Szombathely előtt már mondtam is magamba, hogy ma nem lesz semmi kalandos dolog. Hát tévedtem...
 
Szállás.hu oldalon foglaltam szállást Szombathelyre.  Este fél8 körül értem be a városba, kitaláltam, hogy lerakom a szálláson a 10kg-os szörnyeteget aztán csak füzettel megyek fel Olad-kilátóhoz.
Hát igen...csak közben amikor oda értem, közölték, hogy nem kapták meg a foglalást és hely sincs. (furcsáltam is, hogy csak egy választ jött, amit ugye csak szallas.hu küldtött) Legalább mai lelke ma is megvolt.
 
Táskáról meg ne is beszéljünk rájöttem, hogy ez így nem fog menni. 44kg testnek 10kg-os szörnyeteg sok... erős vagyok, de ez a súly mégiscsak határon túl van, főleg ilyen úton, így sajnos, holnap pihenőnap lesz. Mivel otthon gyorsan kicserélem kisebb táskára, aztán újból irány KÉK... Ezért, amikor nem kaptam szállást buszra szálltam és elmentem autóbusz-állomásra, úgy terveztem, hogy váróban éjszakázom. Már ott voltam, amikor telcsin beszéltem anyuval.
Igen ám csak még 2 emberke is volt a váróban. Egyik hallotta, hogy furán beszélek. (Itt tudni kell, hogy nehezen érthetően beszélek, mivel 9 hónapos koromban agyvelőgyulladásom volt)  Aztán azt is látta, hogy kicsit másképp iszok mint többiek.
 
ERRE KI HÍVTA A RENDŐRSÉGET! 
 
Rendőrségnek elmondtam vagyis inkább leírtam, hogy mi a helyzet. Mondták, hogy közelbe van egy koli. Szerencsére kaptam is helyet. Egyébként Írottkő tetszett, bár 10kg-os szörnyeteggel felmenni kicsit halálos volt, de megérte.
 
 
MAI nap gondolatai pár mondatban: - Na rendőrséges  élmény már meg is volt a KÉK-en
- Lehet  nincs tapasztalatom, de ahogy nézem, most lesz...
- Igaz haza kell mennem szörnyeteg miatt, de ez nem jelenti, hogy feladom! Holnapután igenis újból nekivágok!

A bejegyzés trackback címe:

https://onmagamhoz.blog.hu/api/trackback/id/tr818668900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csakén22 2016.04.28. 20:32:35

Szia!
Szokták mondani,hogy minden kezdet nehéz.Hát ez a te esetedben most be is bizonyult.:)Nem volt különben nagyon sáros a Bozsok-Szombathely szakasz?Mert hajlamos az lenni.Különben én,mint szombathelyi azt mondom,hogy ettől még ne rossz szájízzel gondolj vissza a városomra,hanem inkább a kitartásod szinonimájaként.A 10 kilós zsákot nem tudom,hogy miként tudod lecsökkenteni,de talán kitalálsz rá valamit.Egyet tudok mondani:hajrááááááááááááááááááááá!:)
Ui.:Nem tudom,hogy miért,de totál abban a hitben voltam,hogy az OKT-n indulsz el.Erre csak néztem,hogy mit keresel Szombathelyen...:)

mosolyszem 2016.04.29. 02:35:08

Szia! Napsütéses idő volt, így csak egy-két helyen volt sáros, de ezeket én ügyesen kikerültem. :D Talán egyet nem sikerült.. :)
Szombathelyre nem is gondolok rossz szájízzel, főleg, hogy harmadszorra kell oda vissza mennem...Ez nekem inkább kaland. Az hiszem, ezért ő lesz első város amit kiemelek KÉK-en.
süti beállítások módosítása