Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Elfogadás...

2019. május 15. - mosolyszem

Amúgy mi valamire rájöttem...
Napokban kicsit lelkifurdalásom volt, mert úgy éreztem, hogy nem élvezem annyira az utat, mint Kék-en...
Ma meg ugye, majdnem sírás...de arra jöttem rá, hogy nincs ebben semmi baj. Vannak ilyen időszakok is. Nem lehet mindig boldogan lenni, sőt néha kell szar időszakok is.

Talán ez igaz a szerelemre várakozásra is. Van, hogy élvezünk az életet szerelem nélkül is, de van mikor nem.
Legjobb dolog itt az elfogadás! Elfogadni, hogy most épp nehéz, most épp szar, most épp rossz érzés, most épp fáj...
Miután elfogadunk lelkünk is jobban lesz. ;)

59673435_2368286276535451_9035023513173360640_o.jpg(Szijártó Balázs képe. :) )

A bejegyzés trackback címe:

https://onmagamhoz.blog.hu/api/trackback/id/tr414829212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

olahtamas- 2019.05.15. 23:02:35

Ha valami ellen nincs mit tenni, akkor jobb elfogadni.
Én is így tettem, és befizettem az adómat mert nem akartam az utolsó napokra halasztani.
És most már nem is nyomaszt, itt az ideje elfelejteni az egészet és abban reménykedni, hogy remélhetőleg az én kis pénzecském valóban jó helyre kerül majd.

Az esőre meg azt szoktam mondani, hogy legalább nem poros az út :)
Fő a pozitív hozzáállás :D

mosolyszem 2019.05.16. 08:58:57

@olahtamas-: Esős mondatod jó volt... :D
Reggeli nevetés meg lett. :)
süti beállítások módosítása