Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Önmagam megmondta...

2019. március 18. - mosolyszem

Szerelmes percek...mindig, mindig és mindig ez a téma mostanában...

Hát azt hittünk önmagammal, hogy ez a szerelem elmenekült az életemből, a buta tettem miatt..

- Neeeeem! - ebben pillanatban kiabált rám önmagam.
Én nem hittem, hogy vége van...én tudtam, hogy nem itt van vége...tudtam, hogy írni fog.

- Na jól van..elnézést kérek a kedves olvasómtól..nem jól kezdtem mesélni. -  én javítom ki.
Újrakezdem. :)

Vagyis úgy, tűnt nem jól fogadta, hogy kamu profit csináltam és így mertem rá írni...amikor elmondtam, tiltás volt mindenhol..1 sms még tudtam írni, aztán azt se...
Ekkor jött, hogy legszívesebben világgá mentem volna...ahol szellő, bogarak, fény, madarak, pillangók, esős arcmosás van...

Önmagam viszont érzett valamit...megérzés féleséget...hogy lehet most eltűnt, de jelentkezni fog. Miből gondolta? Az a bizonyos 2 napon, amikor együtt voltunk Rannekkel (mostantól ez a csávó neve), önmagam levegőben látott valamit, vagy inkább érzett..

Én már készültem lezárni lelkemben a dolgot, de aztán 3 nap után...jött a mondat önmagamtól:
- Mondtaaaaaaaaaaam! - nevetett egyet ez a mondata után.
Ugye, megmondtam, hogy nincs vége...hogy nem tűnik el...hogy írni fog.

ugyeugye-n-megmondtam.jpg 
/oké...önmagamnak nem ilyen a feje... :D /

Természetesen ettől függetlenül igazat kellett adnom, önmagamnak. 
Tehát folytatás van. Találkoztunk is már 1-2-szer. Tegnap például tavas séta is volt, aztán tervezünk az első együtt alvást...ő nálam fog aludni egy egész éjszakán át.

- Hallod? - kezdte a nagyos gondolkodást önmagam.
Durva lesz...3 év után, újra pasassal alszunk majd. 
Még durvább lesz... hogy konyhában anyu helyett én magam leszek, amikor reggeli készül. Én leszek háziasszony, miközben pasi lesz nálam. Persze volt nálam már pasi, de 1-2 órára nem kellett nagy háziasszony szerepemet elővenni. 

- Fura percek lesznek...új percek, izgalmas percek, kíváncsiskodó percek. 
Aztán kiderül az is, hogy utam merre megy majd Rannekkel kapcsolatosan. - mondtam nagyosan én is.



UI.: Legnagyobb kérdésünk önmagammal:
- Ebből szerelmes percek lesznek? 

A bejegyzés trackback címe:

https://onmagamhoz.blog.hu/api/trackback/id/tr8214698888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

olahtamas- 2019.03.18. 16:05:27

Ezek szerint megbocsátást kaptál, hát tanuljál belőle!
A zöld szemű ördög nagyon veszélyes, ne hallgass rá!
Inkább nézz szembe Rannekkel, fogd meg a kezét, és olvassad ki a szeméből, hogy komolyan gondolja e, amit mond.
Sokat kell még beszélgessetek a jövőképről, amitől persze egy fiatal pasi általában egyből berezel, de a téma nem kerülhető el, ha komoly kapcsolatra vágysz!
Utazás,hobbi, zene, stb... meg kell találni a közös pontokat!
És nem csak az X -ben, mert az nem alapozhat meg tartós kapcsolatot!
süti beállítások módosítása