Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Szívben süthet...

2019. február 01. - mosolyszem

Azon a szar reggelen...amikor wc vízesés akart lenni, mosógép meg bohóc...én elkezdtem ugye mérges lenni.

Önmagam ezzel a dallal szólt rám.
Én máris bekapcsoltam és mondtam: - Igazad van.

"....Ez lehetne százszor is rosszabb!
Süt a nap, kicsit nevet az ég, még gyönyörű dolgokat hozhat!"
- Na jó, égen ma nem süt nap, de szívben süthet. - mondta kacsintósan önmagam.

A bejegyzés trackback címe:

https://onmagamhoz.blog.hu/api/trackback/id/tr2714602596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

olahtamas- 2019.02.02. 00:19:41

Nekem akkor került ez a szám a látókörömbe, amikor egy látássérülteknek szervezett karaoké versenyen Geszti Eszter ezt a számot adta elő:
files.remlac.hu/zene/2012/6_03gesztieszter_noigyoztes03.47.mp3
Amúgy egy megható dokumentumfilm is szól a gyerekkoráról:
www.youtube.com/watch?v=IEEhC9c7vtg
Szóval van miből meríteni a "lehetne százszor is rosszabb" mondatból!

mosolyszem 2019.02.05. 20:39:27

@olahtamas-: Hát ezt nem is tudtam...Nagyon köszi, hogy megosztottad :)
süti beállítások módosítása