Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Másfélmillió lépésem önmagamhoz

"Induljunk már!"...

2017. április 27. - mosolyszem

Nem igazán jó a netem...így sajnos, nem mindig tudom este megírni a napi eseményeket..

Na szóval tegnap Eszkála erdészház volt a cél és meg is lett.
Kicsit féltem ettől a naptól, pontosabban a délutántól. Mivel pecsétős füzet, azt írja, hogy Makkoshotykától az Eszkála erdészházig 475 m emelőszint van...és elmúlt 2 nap tapasztalat után, arra számítottam, hogy nem lesz könnyű. 

De szerencsére tévedtem, azt mondhatom nem volt halálos, mint Nagy-Milichez felmenni, pedig annak kisebb az emelőszintje.

Reggel amúgy jól indult, fürödtem megittam nescafe-t, amit kaptam. Szépen nyugodtan reggeliztem, amikor fura érzésem támadt, amilyen tavaly nem is volt...Mi volt ez? "Induljunk már!!"  (többes szám önmagamra érthető...én önmagammal járok...gondolkozok....teszek-veszek...és főleg lélekben vagyok önmagammal). Szóval jó volt ez érzést megtapasztalni, örömmel indultam el.

Láttam ám őzikét, persze elfutott. Úgy látszik állatok nem igazán szeretik a fotómodell szakmát...

Jaaa, de ez nem is igaz. Cirkáló-tanyán volt egy jópofa kutyus, na ő le is ült a fotózáshoz.

Egy-két helyen elő kellett vennem az agyamat is, ugyanis volt egy nagyobb forrás, ami fejtörő feladat volt rajta túljutni...kellett 10 perc a tervhez, de végül megoldva lett. Piros pont neki! Na jó, azért magamnak is jár.. :P

Zárás: Nem volt kemény szakasz...idő is jó volt hozzá...és kutyapajtást is kaptam. (Jó lesz, 53 nap séta után Bellussal talizni (kutyám) )

Ma Regéc volt a cél...ami 12.15kor meg is lett...csak 15km, mégis kalandosabb volt, majd jön a Kék mese :) 

 

dscf4079.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://onmagamhoz.blog.hu/api/trackback/id/tr5112458571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása