Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Világgá...

2019. március 10. - mosolyszem

Világgá szeretnék menni...
Lehetséges ez?

Világgá az erdő, fű, bogarak, csillagok, madarak közé...de úgy, hogy ne kelljen vissza jönni.
Lehetséges ez?

Ahogy én tudom, ez nem lehetséges.
Vagy rosszul tudom?

Azt hittem hosszú idő után megérezhetem szerelmes perceket is. Már nem is voltunk tőle messze. Én viszont butaságot csináltam...aminek ára meg lett...személy eltűnt. Hiszen nem ismert, így ez tett mást mutatott neki rólam. Meg is értem.

Miért kellett az kamu profi? Miért írtam neki? Miért írt vissza? Miért nem találkoztunk inkább? (akkor talán nem is lett volna bizonytalanság bennem). Miért lettem őszinte? Miért nem maradtam csöndben a dolog kapcsolatban? Miért, miért mondtam el, hogy én voltam?
Legnagyobb kérdés mégis ez...Miért voltam ilyen buta, hogyan tudtam ilyent csinálni?  (ez tipikus buta csajos tett...aki meg nem ismer, nem tudja, hogy nem vagyok ilyen.) 

Sose nem csináltam ilyent. Hiszen ez nem vezet sehová és ez megtapasztaltam most is. 
Tanulságot megtanultam. Egyszer volt és soha többször nem lesz...

Ettől függetlenül visszaírt neki...szerelem ott lett volna már köztünk, akkor nem írt volna neki? 
Erre kérdésre választ nem kapok.  Viszont ez a rossz tettem után, most már kamu profittal se akarnám megtudni...
Ha hosszú a bizonytalanság, nem kell kamu profi, hiszen az nélkül is érezni lehet, hogy ragyog érted vagy nem...

Oké, pont ez miatt, kamu profi helyett, türelmes kellett volna inkább lennem. Hiszen jöhetett volna a szerelem és lehet bizonytalanság is elszállt volna...
Most már mindegy... 


people-2604432_1920-1024x682.jpg

Ui.: - Nem akarom ez az évet! - állapította meg önmagam
Nézdd, 3 hónap és mi mindent éltünk át? Számomra sok-sok nagyon sok...

- Tudom mit érzel. Van rossz hírem. Nem tudunk átrepülni ez az évet. - válaszoltam bánatosan.

- Menjünk világgá! Menjünk világgá! 

- Hát van Balaton körtúra...20-25 nap alatt meg lehet tenni ám. Menjünk Pestre a füzet miatt?

- Húúú ez tetszik. Szerintem hozzuk el a füzetet. 

- Na gondolkozom még a dolgon...kis türelmet kérek. - így zártam le a beszélgetést.

- Okés...

(Amúgy mielőtt eltűnt volna...séta volt, napoztam a helyemen végül könyves boltban kerültem. Láttam egy-két könyvet, de mégis könyv nélkül mentem ki. Viszont 3 perc után visszafordultam és levettem egy könyvet, amit pedig lélekből vettem le a polcról...pénztárhoz mentem 13:57-kor, miközben 14-ig volt nyitva a könyvbolt.
Shirley Maclaine: Camino A lélek utazása.
Van olyan érzésem, hogy most jött el újból az a pont, hogy újra úton kéne lennem...majd kiderül mi hoz a jövő). 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://onmagamhoz.blog.hu/api/trackback/id/tr4914679864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

olahtamas- 2019.03.13. 07:16:30

A remetéknek sikerül elvonulniuk, de ahhoz elég nagy elszántság kell!
Egy ilyen fiatal lánynak, aki keresi a szerelmet, annak nem lehet a remete élet hosszútávú cél!
Néhány hét erdei magány az persze nem árthat, az alatt van idő átgondolni a dolgokat!
Az igazi viszonzott szerelem alapja csak az ŐSZINTESÉG lehet!
Most a saját bőrödön is megtapasztalhattad!
A kisgyerekeknek is hiába mondják, hogy ne játszadozzál a tűzzel, mert megégeted magad, igazából akkor tanulják meg, amikor felhólyagosodik a kezük a tűztől!
Te azért ennyire már nem vagy kisgyerek, lépj túl a dolgon!
Ahogy Tolcsvai mondja a Lá di dá dalában "Élj vidáman nincsen semmi baj"
Egy Balaton kör pont alkalmas a "gyógyulásra" , voltál Budapesten a füzetért?
süti beállítások módosítása