Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Ma csodát láttam...pontosabban szivárványt

2017. június 06. - mosolyszem
Tapasz csodákat művel...

Ma újból jól voltam, mivel éjszaka  szálláson pihizett a sebes lábaim...reggel fürdés, kenőcs és tapasz és máris jobban volt.

Helyben volt a szállás, így természetesen későn indultam 9 körül. Bakonynána hamar meg lett, csak másfél óra. Nem maradtam sokáig, mentem tovább Zirc felé...na itt, azért adott nem kellemes utat Bakony is. Egyes részeken, tele volt derekamig érő növényzettel...még szerencse nem akkor volt az esős tánc.

Zirc előtt Nagyesztergáron, máris erdőből kijövet találtam óriás hintát...Boldogság! :D Rá is ültem, de meglökni már nem tudtam, mivel magason volt és nagy is. Minden esetre csak ülést is élveztem rajta...  

Nagyesztergáron bolttal is randiztam, persze rögtön csókot adtam neki...ő meg visszaadta kajával. Boldogság! :D
Innen már nem volt messze Zirc, mondjuk takarító nő elég kedves volt...simán kiküldött a váróteremből. De aztán megmagyaráztam, hogy igenis maradok, mivel itt a pecsét. Türelmetlen volt, de megvárt.
Mivel úgy láttam tapasz ami használ a lábaimra, kerestem Zircen gyógyszertárat, vettem több tapaszt. Nehogy elfogyjon út közben..falukban meg nem hiszem, hogy összefutok tapaszokkal.
Gyógyszertár után jöttek a felhők, amire számítottam is, mivel olvastam az időjárást. Így hát inkább siettem, de persze 1-2 hét kihagyás után újból felkért táncra az eső...táncoltunk újból...de ez már nyári tánc volt.

17-re beértem Borzavárra...ahol már lassú tánc ment köztünk. Presszónál megtaláltam a pecsétet, aztán utca keresés...ahol szállásom van.

Szálláson férfi engedtet be, de aztán később megjött felesége is. Aki nagyon jó fej volt...Mondta: "Ezzel cipővel, nem tudsz menni holnap...rakni kellett volna váltócipőt" Na ezen felnevettem. Ebben táskában váltócipőt? :D  

Még papucsot se tudtam már belerakni...Aztán hozott varcsit, aminek persze megörültem. Közben meg kérdezett ez-azt..mi a betegségem...hogy tudom ezt egyedül megcsinálni...stb. Szimpi volt számomra. 

Figyelem, figyelem!!!
Ma megkaptam, amit már út elején reméltem, hogy látni fogok... Mi volt az? Amikor szállásból mentem a boltban, akkor kaptam kérem szépen egy
Szivárványt...szivárványt, szivárványt!

Na ezután tiszta boldogságosságban voltam. 

Zárás: Nem hiszem pihenés miatt jobb lenne lábaim...Pesti pihenő előtt 2 napja kezdőzött ez az igazi fájdalom, ami azt jelent, hogy lábujjaimon sebek lettek, ettől nehezek a lépések. Azt hittem pihenő után jobb lesz. Kedden indultam újból és már első napon éreztem, hogy ebből újra sebek lesznek. Vagyis pihenő nem jött be neki...

Tapasz ami bejön meg szállásos éjszakák...(kitaláltam, ha település a napi cél és mégis nem találok szállást, még közelbe se, akkor felrepülök Pestre...ott 100%, hogy kapok valahol szobát. Igaz egyre messzebb vagyok tőle, de buszon legalább alszom.)

Na mindenki álmodjon szivárványt, mert az egy csoda. ;)

Holnap meg Németbánya a cél.

dscf5369.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://onmagamhoz.blog.hu/api/trackback/id/tr212568627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

olahtamas- 2017.06.07. 13:51:43

Ha a lábujjak közötti kidörzsölődésről van szó, akkor valóban jó megoldás a sebtapasz. Én ha nincs sebtapaszom, akkor akár sima szigetelőszalaggal is betekerem az ujjaimat, ha érzem, hogy az adott cipő nem az igazi és dörzsölődnek az ujjaim.
Arra viszont vigyázni kell, hogy ha kidurrannak a hólyagok, akkor naponta legalább egyszer jól ki kell pucolni, hogy ne fertőződhessen el! Ezzel még lehet mászkálni, csak az a baj, ha a a fájdalmak ízületi jellegűek, mert azt pihentetni kell, nehogy fáradásos törés/repedés legyen belőle.
Kitartást a túrához, és ha nyomóskutat látsz, használd ki egy kis pihenőre, lábmosásra, zoknicserére!
süti beállítások módosítása