Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Bokros játszótér...

2017. május 15. - mosolyszem
Hát ez Sámsonháza nagyon bejött. Nagyon kedves, jófej és segítőkész emberek vannak itt.  Kocsma mellett van bolt ami szombat délután, meg vasárnap zárva van, de szerencsére én vásárolhattam. Közben kocsmában egy pasi sörözni akart, de én nem vagyok ivós típus. De azért jól elhülyéskedtünk egymással.

Másnap vagyis ma újból benn voltam zárva tartó boltban. Eladó tök jófej volt, össze is barátkoztunk.

Reggel amúgy nem sikerült időben elkészülni, így hát busz helyett séta volt Nagybárkányra. Pecsét, aztán elég későn elindultam a mai kalandra. Nagybárkányból kijövet egy szar út jött, pontosabban nem út volt, hanem bokros játszótér, amiből a tér hiányzott...ráadásul jelzés se nagyon volt...amikor kijutottam bokrokból sehol semmi...így inkább biztonság kedvéért visszamentem. Kis idő múlva jött két csávó, ők is kéken voltak, csak ők pont Nagybárkányra jöttek. Megállítottam őket. Mondják már meg merre is van a kék a bokrok közt vagy után. Elmondták...én meg 3-szor is belementem a szörnyű játszótérre. 
Végül oda értem Bableves csárdához.
Szegény pintér nem tudott rendesen dolgozni, mivel pecsét miatt elálltam az útját. Szerencsére hamar kész lettem.
Ettem volna itt, de inkább siettem Hollókőre, mivel nem tudtam ide érek-e időben. Aztán 6-ra be is értem...

Út számomra tökéletes volt, füves végig, csak egy-két helyen volt sár. Inkább meleggel volt bajom, vagyis melegben fárasztóbb a menés. Amúgy ma először mentem kabát nélkül...Szerintem közel van már a nyár.

Szállás helybe van, sőt kék mellett, így boldogság ma is megvan. Ráadásul varcsit étteremben kaptam...szilvás gombócot kértem, fincsi volt ám.

Szóval mai nem volt annyira kalandos mint tegnapi, de lesz még itt kaland azt érzem...

Holnapi szállásra kíváncsi leszek. Ugyanis próbáltam neten foglalni, de nem írtak vissza...telcsizni meg ugye nem tudok. Azt találtam ki, oda megyek így is, aztán kiderül van-e hely, kapok-e szobát.

Zárás: Holnap eljön egy nagy nap...
Tavaly, ugye nem tudtam belerakni a szörnyetegbe a Vadon című könyvet, de idén tudtam mindenképp elhozom. Inkább kiveszek mindenféle hülyeséget, de könyvet igenis elhozom. Hiszen 2 éve ez a könyv is besegített a döntésben, hogy nekem nagy útra kell mennem. Elejét elkezdtem olvasni, de aztán rájöttem ezt bizony úton kell olvasom, így nem olvastam el.
Miért holnap kezdem el? Azt találtam ki, hogy mindennap olvasok egy kicsit 10-20 oldalt, aztán Írott-kőn olvasom el az utolsó 10-et...380 valamennyi oldalból áll, így kb 38 nap kell hozzá és útból már csak 38 nap van vissza...tehát elkezdődhet a Vadon kaland is.

Mit várok könyvtől? Lelki erőt...amikor olvastam, nagyon magamra ismertem, ezért gondolom, hogy segíteni fog a kitartásban.

Következő cél: Cserhátsurány

 

dscf4851.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://onmagamhoz.blog.hu/api/trackback/id/tr8612454531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása