Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Haza megy a vándor?

2016. november 04. - mosolyszem

Haza megy a vándor

Igen ez egy dal...úgy képzeltem el, hogy Írottkőn, vagyis a célba fogom 44szer meghallgatni...Örömmel, "megcsináltaaam" érzéssel, "erős vagyok" tudattal és persze sikerélménnyel. (még akkor is, ha  dalban a haza nem más mint a mennyország)

De lehet máshol fogom ezt hallgatni 44szer? szomorúsággal, "eddig bírtam" érzéssel, "erőm kifogyott" tudattal és feladással. 

 

Pedig már terveztem, hogy mégis neki vágok Kéknek, csak most Kék-kör helyett inkább Kék-túrát járnám meg...és természetesen másképp, mivel ahogy megjártam Írottkő-től Kislengyelig nem volt a legjobb. Hiszen ezért is adtam fel. (De tapasztalatot legalább kaptam :) )  
Szóval Kék-túra volna és napi 20km lenne a járás, este meg mindig szállás lenne, ahol tudok végre aludni. Másnap meg újra séta, séta és séta. Este meg adott helyet felfedezése....
Ehhez viszont pénzgyűjtés lenne a téli feladatom. (mivel mindennapi szálláshoz szükséges lesz néhány ft-ra) Már ki is találtam hogyan tudnék félre tenni erre...Haza menni és varrodában segíteni anyunak, így albérlet pénz megmaradna.  Aztán 2017 tavasz végén el is tudnék indulni újból. 

 

Bizony ez a tervet találtam ki...de lehet nem is lesz se milyen terv? Mert vándor haza megy? Vajon mi a haza? Hol van a haza? Várni fog ott valaki?  Apu, mama? Egyáltalán van haza? 
Pár nap és megtudom ezek kérdésekre a válaszokat?

A bejegyzés trackback címe:

https://onmagamhoz.blog.hu/api/trackback/id/tr7011930147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása