Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Egy nap alatt 31,3 km...királyság

2016. május 05. - mosolyszem

2016.05.05. Kondorfa

Na ez király nap volt...volt itt minden ami jó. :D
- Első nap amivel elégedett is vagyok a km-ekkel. Sikerült 31,3 km-et mennem. Királyság!
- Ráadásul nap is sütött. Királyság!
- Volt tó (Hímfai-tó) is. Én meg ugye imádom a vizet. Ha mellettem víz van, máris jól vagyok...
- Hegyhátszentmárton után meg találtam, tök király helyet Pityer-dombnál. Ez egy füves domb volt, ahová kifeküdtem és élveztem a látványt. Milyen látvány? Egy másik domb, ahol erdőt lehetett látni. (tetszett :) )
- És bizony kaland is meg volt...mivel ez a domb után eltévedtem. (elveszítettem a jelzést).

Viszont iránytő meg lugos patak segített visszatalálni az útra, de azért elég kalandos volt. :D

 

Egyébként Nagymizdói szálláson is jópofa dolgok voltak. Első napon kizártak, másnap meg bezártak...még szerencse, hogy 2. nap délutánján megkaptam a kulcsokat. 

Egyik estére meg konzerves kaját vettem, amit elég érdekesen tudtam kinyitni...1 órát szórakoztam vele, mivel szép mutatóujjammal is megpróbáltam segíteni a doboz tetejét kinyitni, csak hogy a szép ujjam ott maradt a doboz teteje mellett. Vagyis nem tudtam kihúzni onnan az ujjam....végül sok próbálkozással, nagy fájdalommal mégis sikerült. Most szép sebes lett, de legalább megmaradt. :D (Hogyan tudtam ezt megcsinálni? Erre egyszerű a válaszom: Én Abonyi Andrea vagyok.. )

 

Ui.: Jó lenne holnap is ennyi km-et megtenni. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://onmagamhoz.blog.hu/api/trackback/id/tr158689746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hev53 · http://hevesiz53.blogspot.com/ 2016.05.05. 21:59:26

Gratulálok, egyre jobban haladsz! Képeket nem csinálsz útközben?

csakén22 2016.05.06. 07:19:54

Rendesen beindultál!A végére mennyit fogsz nyomni egy nap alatt,ha már most ennyit bírsz?:)

mosolyszem 2016.05.09. 12:34:28

@hev53: Csinálok, csak ide nem biztos felrakom, lehet majd inkább amikor végére érek.

mosolyszem 2016.05.09. 12:36:02

@csakén22: Végére láb fájás miatt majd lelassítok. :D
De remélem nem lesz igazam... :P
süti beállítások módosítása