Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Szeretet adott erős hölgyet...

2017. május 22. - mosolyszem
Ma meg lett az a helyem, ahová bizony júliusban visszatérek...az hiszem kedvencem lett...
Hegyes-tető, Julianus barát toronnyal.
Én vizet imádom..ha vizes látványt látok, máris megnyugszik  a szívem. Mindig ezek a kedvenc helyeim, Balatont is ezért imádom.

Ülök Balaton mellett/felett és minden bajom elszáll, csak édes kettes van nagy szeretetben.

Igen reggel fél 6 lesz...mivel tegnap, úgy döntöttem inkább 8kor lefekszem, aztán korábban felkellek. Miért? Hát Nagymaroson nem sikerült este kaját vennem, így éhes voltam durvára. Gondoltam alvásba menekülök, hátha reggel jobb lesz (bejött a gondolat...kicsit elmúlt a éhség).

Jöhet mese tegnaptól:
Reggel egyáltalán nem bántam meg, hogy későn indultam. Csodálatos volt ilyen tájjal együtt reggelizni, ráadásul kicsit hűvös volt kinn, így mindenki benn evett. Én voltam egyedül teraszon...boldogságosság, úgy ehetek ahogy akarok (tudni kell, betegségem miatt nem igazán eszek szépen...Pesten ez miatt kaptam pofont az albérletben...azt mondták, ne egyek a konyhában, vagy jobb ha elmennék). Szóval királyság volt a teraszon...meg is ettem 4 egész szelet lekváros kenyeret.
Aztán 9 után elindultam. Hát jópofa volt le felé menni..főleg ha jöttek föl felé, ilyenkor eszembe jutott tegnapi nap. Nagyon irigy voltam azokra, akik le felé jöttek. De mára szerencsére átélhettem fordítotját, rám voltak irigyek...de teljes szívből megértem őket.
Kisinóci hamar meg is lett. Nem csináltam ott semmit, mivel tudtam későn indultam és szállásra kell mennem. De azért nagy, nagy boldogságomra hintázhattam ma is...
Ezután jött Törökmező th., hát...azt hittem előbb meg lesz, ez tuti több volt, mint 8km. Ráadásul idő tábla sehol nem volt (igen én ez a nevet adtam a tábláknak..mert mindig időt nézek rajtuk). Fél 2 után értem oda. Máris beültem étteremben, egy túrós tésztát kértem. Ebéd után rögtön neki vágtam az utolsó állomásnak. Szakasszal nem volt gond, hosszával se. Bár mennyire is szerettem volna időben beérni Nagymarosra, egy helyen azért megálltam élvezni az életet.

Utána találkoztam a kedvenc hellyel, végül meg célba értem.

Közben eszemben jutott, nekem onnan is volt az a régi erő, ami mindig bennem volt. Ha  valaki nem tudná, nekem 9 hónapos koromban agyhártyagyulladásom volt, amiből megmaradt a beszédproblémám, meg apró nehézségek pl.: evés.
Szóval nem vagyok egészséges, de nem szoktam azt mondani, hogy "fogyatékos", mert nem érzem fogyatékosnak magam...csak egyszerűen más vagyok mint többiek. Inkább különlegesnek mondhatnám magam.
Tehát régi erő...igen ez erő innen jött. Betegségem miatt lettem erős, persze ebben nem egyedül játszottam szerepet. Jelen voltak szüleim és főleg gyógypedagógusom is. Folyamatosan mondták: " Csinálj!",  "Próbálj meg még egyszer!" , "Akkor most másképpen"!
De legnagyobb mondat mindig ez volt: "Ne adj fel! "

Ez segített, hogy én bizony erős hölgy legyek, amire büszke vagyok.

Sokaknál egészség a legfontosabb...szerintem meg nem (persze nem azt, mondom nem kell vigyázni rá). De egészség miatt még nem fog jönni a boldogság.  Nálam legeslegfontosabb  a Szeretet...na ebben már van boldogság is...

Én meg ez a Szeretet kaptam kis koromtól kedve, szüleimtől és Margótól (gyógypedagógusom). Szeretet adott egy erős hölgyet a boldogság mellé.

Csak szólok...én hálás vagyok, hogy nem vagyok egészséges...így legalább erős lehetek és megtalálom apró csodákat. Ami legtöbb egészséges nem is vesz észre.

/Ma vár rám Dobogókő/

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Smith W. 2017.05.23. 00:15:52

Szia! Remélem, hogy Dobogókő felé kimész (kimentél) a Borjúfőhöz (kék háromszög jelzés), ahonnan szintén nagyon jó a kilátás a Dunakanyarra, és lehet egy jót pihenni is.

Valószínűleg nem emlékszel rá, de pár hete találkoztunk a Cserehátban. Egyik reggel, 8 óra felé, Irota előtt futottunk össze. Te Felsővadász felől jöttél lefelé a falu felé. Amikor láttam, hogy jössz, arra gondoltam, hogy milyen furcsa egyedül látni egy lányt ezen a vidéken. Az is eszembe jutott, hogy vajon ennyire korán indultál a szállásról, vagy az erdőben sátoroztál? Általában én is egyedül túrázok, de akkor egy túratárssal voltam, és kerestük az utat, pont Veled ellentétes irányba haladtunk. Én csak köszöntem Neked, visszaköszöntél (alig tűnt csak fel a beszédproblémád), majd ment mindenki az útjára. Még visszanéztem, és láttam, hogy nézed az irányjelző táblát és a telefonod (GPS-ed?).

Aztán kb. egy hete találtam rá a blogodra, és a bejegyzéseid alapján szembesültem vele, hogy Veled találkoztam. Azt kell mondjam, megdöbbentem, hogy nem csak egyszerűen pár napot túrázol egyedül, hanem végigjárod az egészet, egyszerre. Minden elismerésem Neked. Sokunk elképzelését, vágyát váltod valóra. Veled ellentétben, mi talán nem vagyunk olyan erősek, hogy ennyi időre magunk mögött hagyjunk sok mindent (szeretteinket, munkát stb.), és belevágjunk ebbe a kalandba.

Jó volt ez a mai írásod, hogy hogyan látod a boldogságot. Tetszik, hogy ilyen gyakran írod le ezt a szót.
Jó utat kívánok Neked!

mosolyszem 2017.05.25. 02:59:18

@Smith W.:
Szia! Igen korán indultam, mivel szállásom nem volt, így hajnal 5 körül elindultam Felsővadászból.
Az telcsi volt, mivel Gpset nem használok..irányjelző táblánál mindig megnézem az időt is.
Hát sokan nem mennek neki vágni, nem kis feladat...31 nap után ezt ki tudom jelenti, de minden perc egy kincs, még akkor is, ha egyes percek fájdalmasak is.
Köszönöm a szép szavakat!
Neked is jó utat a továbbiakhoz!