Másfélmillió lépésem önmagamhoz

Másfélmillió lépésem önmagamhoz

"Be kellene jönnöd"...

2016. április 29. - mosolyszem

2016.04.28. Budapest

Budapest...
Mit keresek Szombathely után Pesten egy palacsintázóban?

 

Nagyon nem akar összejönni ez a kör. De rajtam ez sem fog kifogni!
Szóval tegnap, ugye haza mentem. Szerencsére sikerült barátságosabb szörnyetegre cseréltem a 10kg-osat (70L-es helyett 32L-es lett). Tök király ezzel menni, sétálni. 

 

Ma vissza is mentem Szombathelyre, vettem szendvicset, amit indulás előtt elkezdtem megenni.
Mi kapok ilyenkor? Persze egy sms-t...Milyen sms-t? Persze munkahelyi....Mit írnak? Kész az tavalyi adóbevallási papírod, BE KELLENE  JÖNNÖD ALÁÍRNI...
Na ekkor lettem ideges. Fel is tudtam volna robbanni!
Persze tudom nem munkatársak hibásak...nem is rájuk lettem ideges, hanem épp utaztam Pécsről Szombathelyre, ami tök felesleges volt. Így hát innen utaztam Pestre (mivel minél előbb el akarom intézni mindent).

 

Szóval, ez nem egy pihenőnap lett...nem is mondom meg, hogy mikor indulok tovább, végén ez sem lesz igaz. 
De az tuti! Hogy ezután semmi és senki nem szakíthat bele az útban!!!  És hónapokig mindennap a KÉK lesz a társam... 
Legalábbis remélhetőleg!

A bejegyzés trackback címe:

https://onmagamhoz.blog.hu/api/trackback/id/tr388670754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csakén22 2016.04.29. 05:45:17

Szia!
Csak nem bírsz elszakadni Szombathelyről,bárhogy is próbálkozol.Ilyen az a város:ha mennél,akkor nem ereszt.:)
Hogy oldottad meg a súlyproblémát?Mert azt olvastam,hogy lecserélted a zsákod egy kisebbre,de attól még a cipelt súly nem lett sokkal kisebb.Vagy egy jobb zsákkal kényelmesebb a serpaság is?:)
Érdeklődhetnék az út tervezése felől?Főleg a napi megtett távok és a szálláshelyek elosztására vagyok kíváncsi.Ahogy esik,úgy puffan lesz vagy előre le vannak zsírozva a szállások és oda kell érned mindenképp?Sátrazásra nem gondoltál?Mert okés,hogy plusz súly,de egyrészt nagyobb szabadságot ad,másrészt pedig olcsóbbá is teszi a projektedet.:)
Ha előbb olvastam volna a blogodat,akkor szívesen összefutottam volna veled egy kis beszélgetésre.De ha még nem indulsz egyből,akkor szólj...:)

mosolyszem 2016.05.01. 00:31:07

Súlyproblémát? úgy, hogy csak legfontosabbakat hagytam a zsákba. :) Olyan leszek, mint hajléktalan, de nekem nem zavar.
Először gondoltam sátrazásra, de aztán egyéb okok miatt inkább nem döntöttem mellé. Megoldom másképp. :D
süti beállítások módosítása